konduktans Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Her er kommentarene til casemoden min. Stay tuned for more info!=) Link -Emil Endret 7. juni 2008 av conflict Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hmm... Interessant... Skal prøve å følge med så godt som mulig Hehe, nei ikkje den vakraste serveren eg har sett, men men... :!: Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Det er bra! Skal poste link til updates i denne tråden også, så du får det i dine innlegg=) Har forresten ikke funnet noe kabinett enda:( Men har fortsatt på den gamle casemodden og tatt bunnplate og topplate derfra. Sidene blir i plexi, og fronten og toppen blir muligens i perforert aluminium=) -Emil Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Kommer du til å følge "Matrix-designet" (grønn/svart) fra > forrige kabinett? Da bør du slenge inn litt kuult grønn katode synes jeg Sidene blir i plexi, og fronten og toppen blir muligens i perforert aluminium=) Regner med det er > denne alu platen du vurderer? (Biltema Gjøvik) 1 meter lang, kan vel få både front/top bøyd i ett helt stykke. Dog, hva med støy Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Hehe driver du og 'stalker' meg eller? Kabinettet skal hovedsaklig være svart og hvitt, men får se om det kommer noen innslag av andre farger senere. Har faktisk sett på akkurat en slik plate(dog på torshov på cc). Så for meg enten svart eller aluminiumsfarge i kjent PowerMac G5-stil. Vurderte også å ha metallet bøyd over toppen, men det blir for mye jobb. Og ettersom jeg er lat, orker jeg ikke det. Trenger litt perforert alu til mopeden også, så da slår jeg to fluer i en smekk EDIT: Liker ikke katoder, så får se om jeg gidder å putte i noen slike Endret 29. mai 2008 av conflict Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Update: Funnet kabinett! Det blir et PowerMac G3. Se skisse i arbeidsloggen https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0#entry11298219 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Den var jo grisestygg Jeg veit. Flere timers kjøring just for nothing. Men fikk i det minste med en 60GB harddisk. Den kan sikkert brukes som OS-disk eller noe:) Skal kanskje hente en på lillehammer om ei stund da. En B&W altså! Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Ja, ser jo bedre ut. Hva med Antec sitt nye minikabinett? Det så koselig ut. Tipper du kan gjøre ganske mye stilig med det Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Nei, hvis jeg ikke skal ha G3-, G4- eller G5-kabinett, gidder jeg ikke å kjøpe mATX-kort:P Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Aaah, du skal ha mATX. Fikk ikke med meg det Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Hehe:) Tror jeg driter i alt sånt og kjøper ACase Qubix eller noe sånt. Ett eller anna dritbillig kabinett som oppbevarer komponentene mine:P Endret 7. juni 2008 av conflict Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 Update! Fått nye ideer! Sjekk linken i signaturen:) Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Og så ble det enda flere ideer. Det er et G3 kabinett omtrent 500 meter unna meg. Det blir kabinett til et hovedkort fra en bærbar pc jeg har oppdrevet:) Lenke til kommentar
Bowman Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) kommer det oppdate snart eller? nå som du har fått kabbinettet? jeg kommer nokk til å starte på et lingnende prosjekt snart... (håper på få plass til et mATX HK men kan bli for trangt... :S Endret 23. juni 2008 av Bowman Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 kommer det oppdate snart eller? nå som du har fått kabbinettet? jeg kommer nokk til å starte på et lingnende prosjekt snart... (håper på få plass til et mATX HK men kan bli for trangt... :S Jaaa! KOMMER UPDATE NÅ! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Ga opp alt med selvbygg til serveren. Blir heller et antec three hundred Gidder ikke å ta bilder, for klokka er halv 3 på natta, men dere får se resultatet senere:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå