mulder99 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Lar det seg gjøre å koble en eller flere PC-er til mobli bredbånd. I mitt tilfelle har en pc mobil bredbånd (USB), men jeg ønsker å ha en til tilkoblet. Er det mulig å gjøre dette trådløst? Lurer også på hvordan det løses i praksis, må PC-en med det moblie bredbåndet settes opp i bridge mode? Endret 24. mai 2008 av mulder99 Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 2 PC-er på mobil bredbånd funker dårlig rett og slett. Du kan bridge og få nett til begge. Husker ikke hva slags router det var, men tror det var en jensen router man kunne koble mobile bredbånd via usb på. Lenke til kommentar
mulder99 Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Fant denne løsningen, du mener at ikke dette vil fungere? Har ikke mulighet til å teste det enda, da jeg er bortreist Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg sier ikke at det ikke fungerer, jeg sier at det funker dårlig. Den løsningen kan funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå