JiGGe Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Tenkte jeg skulle starte en liten tråd der man kan finne en venn her på diskusjon.no. Fant ingen andre tråder om det. 1. Skriv litt om hvem du er. Alder, interesser osv. 2. Skriv hva du søker. Kan jo begynne jeg da: 1. Jeg heter Jonathan og er 15 år gammel. Bor i Tønsbergs området. Jeg liker å leke meg med photoshop og å lage hjemmesider. 2. Jeg søker noen med samme interesser som meg. Jeg hjelper deg mer enn gjerne hvis du har noen problemer. Jeg søker også en 14-17 åring som vil prøve seg å lære (eller kanskje kan) spillprogrammering til et lite prosjekt til sommeren. Send PM. Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 1. Jeg heter Marte og er snart 17, om 2 og ei halv uke ;$ Bor i Nordland, rundt Bodø ett sted. Jeg liker photoshop, elsker å lære meg nye ting. Nettopp bevegd meg ut på å lage hjemmesider. Jeg intersserer meg ellers for volleyball, egentrening og film. Jeg har også en fetisj for sko og vesker. 2. Jeg søker noen med samme interesser, og kanskje noen andre ? Kunne godt tenkt meg å bli intressert i nye ting. Jeg vil også bare ha noen å diskutere de hverdagslige tingene med, og det som skjer rundt i verden. Send PM. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 her må jeg skrive når jeg kommer hjem xD Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) 1. Jeg er meg i min beste alder. Sies at jeg oppfører meg som en 10-åring, jeg liker å tro det er med på å gjøre meg mer sjarmerende. Jeg interesserer meg for skole, internett, verdensrommet, frimerker og WOW. Jeg er også veldig glad i LAN og turer i skog og mark. Jeg er slank, flott å se på, man kan vel si jeg er litt av en bombe, sex-bombe. HehehEHeh_heh. Er vel mer eller mindre the whole package, som du kanskje skjønner. 2. Jeg søker en mann i alderen 16-20 som jeg kan bli glad i. Passer fint om han er som meg, og er glad i lange turer på stranden, rolige kvelder foran teven med et glass hvitvin. En som liker å ta livet med ro, og leve i nuet. Høres dette ut som deg? Vel, ta kontakt da vel! Endret 23. mai 2008 av Demille Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) 1. Jeg heter da Kenneth, er 16år. Bor i Modum(Det er et lite stykke unna Drammen). Fotball, musikk og kvinnfolk er det som intreserer meg 2. Hadde vært koselig med ei flørt, men nye kamerater er ikke til å forby!! Helst i alderen 13-18!! Send svar på PM, ikke no tull please Endret 23. mai 2008 av samebror Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Tenkte jeg skulle starte en liten tråd der man kan finne en venn her på diskusjon.no.Fant ingen andre tråder om det. Jeg fant, jeg fant: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=953182 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå