lyon Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Noen som har testa? Jeg testet både 360 og Ps3 versjonen nå. Synes spillet i seg selv var kult, spessielt takedown komboene, det som var litt kjipt er angrepene med x og y/ firkant, trekant. Det blir for mye av det samme med kun de komboene. Bilkjøringa er noe av det latterligest jeg har prøvd, ble bilsjuk! Som med de fleste multiplattformspill er 360 versjonen hakket bedre å se på, intet har forandert seg i dette spillet, Ps3 sliter med med klarhet og litt mer kantete grafikk, 360 versjonen har bedre fargebruk også. Tror nok jeg skal ha dette, bare håper det blir sonefritt på 360 så jeg kan bestille det fra utlandet billigere. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Testa det på 360 nå. Det gikk svinfort, skjedde noe hele tiden. Coversystemet satt ikke helt, men det var stilig måten de sydde sammen små cutscenes og interaktivitet på. Bilen var grei å kontrollere selv om bilene så ut som radiobiler og oppførte seg deretter. Ble litt lei av å tappe X og Y... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 kommer nok til å kjøpe det når det har blitt litt billigere og det er spilltørke Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Ble også imponert over hvor intelligente motstanderne var i skytesekvensene. De tok dekning og flyttet på seg når de ble truffet, stod ikke bare bak samme veggen med halve kroppen stikkende utenfor, som er tilfellet i f. eks. GTA IV. Lenke til kommentar
Mune Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg er i den syvende himmel. Elsket alle Jason Bourne filmene og prøvde demoen som også var noe jeg kan elske, men det med hvordan komputeren spilte var bare rått! Måtte faktisk tenke noen stunder. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 demo?! kom vell ikke tilfeldigvis til pc? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 PC nei? Det er konsoll-eksklusivt Lenke til kommentar
Mune Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Men, må kjøpe boken nå også siden spillet bygger opp til The Bourne Identity som er boka som ble skrevet i 1980. Også tror jeg det ikke kommer noen demo til PC, vet ikke om spillet kommer til PC heller. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Synstest demoen var drit kul jeg Hadde veldig sans for kampsystemet Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Bare jeg som ble svimmel av førsteoppdraget? Forstår at det skal være cinematisk, men det får være grenser hvor mye kameraet skal bevege seg Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Enda en ting... Litt irriterende at man ikke kan bevege seg mens man blokker. Det gjorde at jeg fort ble presset opp i et hjørne. Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Bourne var som Stuntman men hvor bilen er bytta ut med en mann... Lang loading, mye cutscenes ofte og upassende og generelt veldig stressende! Men det kan hende det funker allikevel! Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Dette var labre greier. Skikkelig ekkelt kamera paret med sånne inni gamperæva teite "skynd-deg-å-trykk-en-knapp-ellers-dør-du!" skjermer. Minner om de mislykka cinematiske spilla på Amiga, som Dragons lair. uuurgh. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 inni gamperæva teite "skynd-deg-å-trykk-en-knapp-ellers-dør-du!"-skjermer. De var litt kjipe, ja. Noe annet, det ble ofte litt lett når man bare kunne trykke en knapp og så skjøt Bourne en fyr i brystet i en cutscene, så slapp man å skyte selv. Samla opp fullt på adrenalin-måleren med tre fiender rundt meg i en fist fight. Må si de fikk gjennomgå da jeg banka alle tre på en gang med cutscene-opplegget Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Syns det var kult jeg at du måtte trykke på forskjellig knapper for å gjøre forskjellige ting jeg Lenke til kommentar
Triplejack Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Dette spillet overasket meg veldig, trodde det bare var møkk, men du verden: Dette var ganske fett egentlig... hvem hadde trodd det? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) To ganger ble skjermen helt svart når jeg spilte demoen. Veit ikke om jeg tør å kjøpe spillet da . De "trykk-en-knapp-nå" greiene klarte jeg bare ikke, tok vel 4-5 forsøk hver gang. Og ja, jeg har dårlige reflekser.. Endret 29. mai 2008 av Haawy Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Ja, da har du dårlig reflekser Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Spilt det nå, SYKT RÅTT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå