Abnegation Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Emnet er blitt delt ut, og det ble tro. I år fyller Wergeland 200 år, så du skal ikke se bort i fra at hans tro på en nasjonalstat blir en oppgave. Kom med deres tanker og meninger. Endret 22. mai 2008 av Negotiation Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg vil tro det kommer en oppgave om Arnulf Øverland og hans kamp mot tro, hvis ikke er sitatet av ham i forberedelsesheftet mildt sagt villedende. Noen andre som har noen tanker rundt dette? Lenke til kommentar
Soberano Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Emnet er blitt delt ut, og det ble tro. I morgen fyller Wergeland 200 år, så du skal ikke se bort i fra at hans tro på en nasjonalstat blir en oppgave. Kom med deres tanker og meninger. hm.. han fyller ikke 200 imårra da. Wergeland ble jo født 17 juni 1808 men det er 200års jubileum jah Lenke til kommentar
thomsi1607 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg vil tro det kommer en oppgave om Arnulf Øverland og hans kamp mot tro, hvis ikke er sitatet av ham i forberedelsesheftet mildt sagt villedende. Noen andre som har noen tanker rundt dette? Jeg tror også dette.. Jeg ville hvertfall lest Kristendommen - den tiende landeplage av Arnulf Øverland Lenke til kommentar
conolo Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Noen som har gode tips om hva vi kan få om ? Er helt blank selv for øyeblikket, og det hadde vært greit å hatt noe på notatarket Lenke til kommentar
PilotBRS Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Tro? Er dette norsk eksamen, sidemål, friskriving for VK2? På ressurshefte mitt står det "Makt" Lenke til kommentar
cobaye Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg har om makt, og noen andre fikk om "lykke", er det tre forskjellige eller noe? Fler? Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg fikk MAKT jeg også. :S Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Da foreslår jeg at dere oppretter en egen tråd til hver av de emnene, slik at denne kan holdes oversiktlig Foreløpig har jeg kun funnet informasjon om Arnulf Øverland, og hans foredrag Kristendommen, den tiende landeplage. Hva gjør dere andre? Endret 22. mai 2008 av Negotiation Lenke til kommentar
Gwiazda Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg har også fått "Tro" som tema. Hvilken oppgave valgte dere i går? Jeg valgte den første. Lenke til kommentar
Perrrrrrrrr Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Andy Endret 25. mai 2008 av Anderskir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå