Gå til innhold

Foto-dugnad #2: Trær jeg har møtt.


Anbefalte innlegg

Den forrige foto-dugnaden var en suksess, så jeg prøver igjen.

 

Tema for denne dugnaden er Trær jeg har møtt. Ta et bilde som viser et tre eller fler. Hvordan du tolker oppgaven er helt opp til deg, men det skal være tydelig at det er motivet har med trær å gjøre. Bildene skal tas i perioden mellom 21.05.2008 kl 00:00:01 og 22.05.2008 kl. 23:59:59.

 

Det er ingen påmelding - det er bare å forsøke; får du det til, så er det poster du bildene i den angitte perioden. Klarte du det ikke, så er det ingen behøver å få vite det :)

 

Reglene er enkle:

  1. Du må være fotografen bak bildet og det skal være tatt i dugnadens periode.
  2. Denne dugnaden varer fra onsdag 21.05.08 kl. 00:00:01 til og med torsdag 22.05.08 kl. 23:59:59.
  3. Bildet skal postes i en egen galleri-tråd i løpet av fredag 23.05.08 (mellom kl. 00:00:01 og kl. 23:59:59). Tråden blir opprettet rett før innleveringen kan begynne.
  4. Du skal poste et bilde som dekker utfordringen.
  5. Bildene skal ikke være større enn 1024 piksler på lengste side.

NB. Jeg gjentar - det skal ikke postes noen bilder før kl. 00:00:01 natt til fredag. Norsk tid.

 

 

Denne tråden fungerer også som diskusjonstråd. Les den nøye, særlig denne første posten.

 

Tom

 

edit: tyrkleif

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne tråden fungerer også som diskusjonstråd. Les den noe, særlig denne posten.

Tom

 

Les den noe? hmm

Les den nøye mener du vel? Ikke at jeg er noen flisespikker, men greit å ha riktig siden det er den viktigste posten i tråden.. :) Eller var det jeg som dummet meg ut her nå? Usikker..

Lenke til kommentar
Denne tråden fungerer også som diskusjonstråd. Les den noe, særlig denne posten.

Tom

 

Les den noe? hmm

Les den nøye mener du vel? Ikke at jeg er noen flisespikker, men greit å ha riktig siden det er den viktigste posten i tråden.. :) Eller var det jeg som dummet meg ut her nå? Usikker..

Jeg skal rette det.

 

Forøvrig er grunnen til kort frist er for at dere skal få jobbe under litt press.

 

Tom

Lenke til kommentar
Forøvrig er grunnen til kort frist er for at dere skal få jobbe under litt press.

Tom

Blir veldig "press" det ja...skal i fødselsdager begge de dagene (+ 4 andre i mai... :!: )

RandiA

 

Det er foreløpig forbehold dere kvinner; så vi mannfolk får ha andre ting i magen :)

Tom

Man vet aldri med Anew...det dukker opp barn på de merkeligste steder der... :!:

RandiA

Lenke til kommentar
Forøvrig er grunnen til kort frist er for at dere skal få jobbe under litt press.

Tom

Blir veldig "press" det ja...skal i fødselsdager begge de dagene (+ 4 andre i mai... :!: )

RandiA

Hvordan viste du at jeg har bursdag den 23? :)

:!: :!: Kjenner to andre som har det også, og 7 i familien har i mai, pluss meg selv og to venninner, så det er et drøss med tvillinger :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...