Frederick_ Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Ranger Type: Rougue Raser: Aquilonian, Cimmerian og Stygian Våpen: One-handed Blunt, One-handed Edged, Daggers, Bows, Crossbows, Dual wield Rustning: Cloth Armor, Light Armor, Medium Armor, Shields Ranger er da en klasse som fokuserer ved å skyte på avstand og begynne å drepe før den kommer mot deg. Føler selv at alle skulle velge Ranger og nå er det få som sitter igjen, tror ikke mange synes den var sånn de trodde. Fordi det er mange som starta ny char etter hva jeg leste og hørte på ventrilo. Er level 21 har ikke begynnt med feet points enda, skal lese litt om det er i dag når jeg kommer hjem. Men uten å ha brukt noe så føler jeg forsatt at Rangeren er bedre i close combat en Ranged. Men vet ikke om det er meningen, at du bare skal skyte for å gi damage og så drepe den i nærkamp. Ranger, hate it or love it Endret 19. mai 2008 av Silo Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg joiner guild leaderen min med Ranger, noe jeg hadde bestemt meg for lenge siden Hvilken lvl kan jeg starte med bue/crossbow? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 I level 5 kan du få bue. hvis du har kommet deg inn i selve byen er det bare å gjøre quest så får du buer etter vært. Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Nice, gleder meg til fredag, og bli ferdig med eksamen nå sitter på forberedingsdag nå Lenke til kommentar
Banandan Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Silo: Vet at det føles som Ranger er sterkere i melee enn ranged på den lvl men lover deg at det ikke er slik når du kommer litt opp i lvl Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg tenkte å si to ting. 1. Jeg har også tenkt en del på ranger, men de tilfredsstilte meg ikke i beta. 2. GI FAEN I ALLE DE FORBANNA CLASS TRÅDENE. Dere kan i det minste samle dem til Fighter, Mage, Priest o.l. tråder. For det er for mange klasser til å ha en tråd for hver. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 er level 21, og forsatt sterkest i Close combat synes jeg Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 jeg vet svakheten til ranger xD Gjemme seg bak et tre og vente til noe skjer xD lol. funket for min del Var egentlig gøy å sloss mot ranger, tok tid til jeg kom i nærkamp med han Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hva class er du da? Vart du eid av ranger? Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hva class er du da?Vart du eid av ranger? Var Soldat-Conq Eide han 2 ganger xD han brukte Hide, men jeg gjemte meg bak et tre xD Klarte å finne han når han hidet med en sånn søke-etter-hidet-folk-ting xD men var stress da han skøyt meg, stod stille en stund og sånt Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hva class er du da?Vart du eid av ranger? Var Soldat-Conq Eide han 2 ganger xD han brukte Hide, men jeg gjemte meg bak et tre xD Klarte å finne han når han hidet med en sånn søke-etter-hidet-folk-ting xD men var stress da han skøyt meg, stod stille en stund og sånt Ah, får håpe ranger blir mer overpowered i høyere lvl Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hva class er du da?Vart du eid av ranger? Var Soldat-Conq Eide han 2 ganger xD han brukte Hide, men jeg gjemte meg bak et tre xD Klarte å finne han når han hidet med en sånn søke-etter-hidet-folk-ting xD men var stress da han skøyt meg, stod stille en stund og sånt Ah, får håpe ranger blir mer overpowered i høyere lvl Hjelper ikke så lenge det er et tre i nærheten neida Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hva class er du da?Vart du eid av ranger? Var Soldat-Conq Eide han 2 ganger xD han brukte Hide, men jeg gjemte meg bak et tre xD Klarte å finne han når han hidet med en sånn søke-etter-hidet-folk-ting xD men var stress da han skøyt meg, stod stille en stund og sånt Ah, får håpe ranger blir mer overpowered i høyere lvl Hjelper ikke så lenge det er et tre i nærheten neida Haha, vi får ta duel når vi er lvl 80 begge to Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hva class er du da?Vart du eid av ranger? Var Soldat-Conq Eide han 2 ganger xD han brukte Hide, men jeg gjemte meg bak et tre xD Klarte å finne han når han hidet med en sånn søke-etter-hidet-folk-ting xD men var stress da han skøyt meg, stod stille en stund og sånt Ah, får håpe ranger blir mer overpowered i høyere lvl Hjelper ikke så lenge det er et tre i nærheten neida Haha, vi får ta duel når vi er lvl 80 begge to Kanskje det ja xD men dette ble litt offtopic nå xD Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Da har jeg startet en Ranger.. Klassen virker veldig artig så langt men er bare level 6 Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Er gøy å spille Ranger Lenke til kommentar
shaker Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Er lvl 9 ranger (nesten 10) men jeg bruker sverd mer en bue da Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Det blir mye melee for min del også, men er bare level 11. Synes Ranger var små kjedelig i starten, men det har gradvis kommet seg. Litt rart at det ble Ranger, for det virket til å være en av de kjedeliste klassene. Men har jo forandret klassevalg hver dag de siste ukene så ble det plutselig Ranger siden noen av kameratene mine valgte Herald of Xotli og Necromancer. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Tror det er flere som har ditcha ranger Ser få av de for tiden eller så er de bare uber treige å levle med Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 er det slik at du MÅ sikte selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå