Gå til innhold

[AoC]Den lille Ranger tråden

Anbefalte innlegg

Ranger

300px-Render_Ranger.jpg

Type: Rougue

Raser: Aquilonian, Cimmerian og Stygian

Våpen: One-handed Blunt, One-handed Edged, Daggers, Bows, Crossbows, Dual wield

Rustning: Cloth Armor, Light Armor, Medium Armor, Shields

Ranger er da en klasse som fokuserer ved å skyte på avstand og begynne å drepe før den kommer mot deg.

Føler selv at alle skulle velge Ranger og nå er det få som sitter igjen, tror ikke mange synes den var sånn de trodde. Fordi det er mange som starta ny char etter hva jeg leste og hørte på ventrilo.

Er level 21 har ikke begynnt med feet points enda, skal lese litt om det er i dag når jeg kommer hjem. Men uten å ha brukt noe så føler jeg forsatt at Rangeren er bedre i close combat en Ranged. Men vet ikke om det er meningen, at du bare skal skyte for å gi damage og så drepe den i nærkamp.

Ranger, hate it or love it :love:

Endret av Silo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tenkte å si to ting.

1. Jeg har også tenkt en del på ranger, men de tilfredsstilte meg ikke i beta.

2. GI FAEN I ALLE DE FORBANNA CLASS TRÅDENE.

Dere kan i det minste samle dem til Fighter, Mage, Priest o.l. tråder. For det er for mange klasser til å ha en tråd for hver.

Lenke til kommentar
Hva class er du da?

Vart du eid av ranger? :p

Var Soldat-Conq ;) Eide han 2 ganger xD han brukte Hide, men jeg gjemte meg bak et tre xD

Klarte å finne han når han hidet med en sånn søke-etter-hidet-folk-ting xD men var stress da han skøyt meg, stod stille en stund og sånt :)

Lenke til kommentar
Hva class er du da?

Var Soldat-Conq ;) Eide han 2 ganger xD han brukte Hide, men jeg gjemte meg bak et tre xD

Klarte å finne han når han hidet med en sånn søke-etter-hidet-folk-ting xD men var stress da han skøyt meg, stod stille en stund og sånt :)

Ah, får håpe ranger blir mer overpowered i høyere lvl :D

Lenke til kommentar
Hva class er du da?

Hjelper ikke så lenge det er et tre i nærheten :) neida :D

Lenke til kommentar
Hva class er du da?

Haha, vi får ta duel når vi er lvl 80 begge to :D

Lenke til kommentar
Hva class er du da?

Haha, vi får ta duel når vi er lvl 80 begge to :D

Kanskje det ja xD men dette ble litt offtopic nå xD

Lenke til kommentar

Det blir mye melee for min del også, men er bare level 11. Synes Ranger var små kjedelig i starten, men det har gradvis kommet seg. Litt rart at det ble Ranger, for det virket til å være en av de kjedeliste klassene. Men har jo forandret klassevalg hver dag de siste ukene så ble det plutselig Ranger siden noen av kameratene mine valgte Herald of Xotli og Necromancer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...