Gå til innhold

Age of Conan-mail fra Absoluttspill.no

Anbefalte innlegg

Fikk nettopp følgende mail fra Absoluttspill.no:

Da vi ikke kan se å ha mottatt betaling for din ordre på Age of Conan Coll.Edt. vil vi bli nødt til å kanselere denne. Om du alikvel ønsker ordren, må du svare kjapt på denne mailen. Ellers så vil den bli kanselert om 24 timer. Vi er nødt til dette, grunnet at vi har venteliste på spillet.

Jeg kan aldri huske å ha plassert noen ordre på dette spillet, ei heller finner jeg det i min ordrehistorikk på Absoluttspill.no.

Fler som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Fikk den jeg også tidligere i kveld, jeg skrev tilbake og sa de at de hadde gjort en feil. Var en rar mail i grunn, det var verken en "Hilsen" eller navn/signatur og adresse på slutten...

Lenke til kommentar
Det har i kveld oppstått en feil i e-postprogrammet vårt, og derfor har mange av våre registrerte kunder fått e-post som de ikke skulle fått. Vi ber derfor vennlig om at du ser bort fra denne e-posten, om du har fått den. Vi beklager igjen så meget det som skjedde og håper du har forståelse for feilen som oppstod. Ber deg også vennlig om å ikke svare på denne e-posten.

Denne lå i inboksen hos meg

Lenke til kommentar

Jeg fikk denne først:

Vi kommer til å gjøre det vi kan for at spillet skal være framme på release. Vi forholder oss til at leveringstidene til posten blir holdt. Spillet er kommet på lager allerede, men er ikke rukket å bli lagt inn i systemet enda. Spillet vil bli sendt i henhold til leveringstidene til posten og etter avtale med leverandør. Håper du blir fornøyd.

Håper det stemmer i allefall :D

Lenke til kommentar
Det har i kveld oppstått en feil i e-postprogrammet vårt, og derfor har mange av våre registrerte kunder fått e-post som de ikke skulle fått. Vi ber derfor vennlig om at du ser bort fra denne e-posten, om du har fått den. Vi beklager igjen så meget det som skjedde og håper du har forståelse for feilen som oppstod. Ber deg også vennlig om å ikke svare på denne e-posten.

Denne lå i inboksen hos meg

Den lå i min innboks også, men ikke første mailen som trådstarter la ut. Så de har nok hatt en liten bug/hikke i mail/ordresystemet som de har ryddet opp i (evt driver på).

Har man derimot forhåndsbestillte AoC fra AS.no så ta kontakt for sikkerhets skyld. :)

Jeg har bestillt fra ett annet sted jeg, da CE versjonen var utsolgt hos AS.no. Måtte da ty til ett annet sted.

Lenke til kommentar
Fikk også en slik e-post. Bare å ignorere den

Ignorere noe som ser ut til å være tvilsom reklame, på grense til svindel eller lignende? Nei, det ønsker jeg ikke.

Har nå fått beklagende mail fra AbsoluttSpill. Det gjør saken litt bedre.

Lenke til kommentar

ville være dumt å reklamere med noe man ikke har på lager :p

det hele var kjedelig feil som vi ikke ønsket. Vi må selvfølgelig bruke mye tid på å svare på mailer ang dette og beklage til våre kunder som ikke syntes det var noe særlig å få e-post de ikke skulle hatt.

Dette midt inn i conan pakkerushet, vi jobber i 150% med å pakke 2500 conan atm!

Vi koser oss, til en viss grad:P håper alle får det til release på tross av flystreiker og annet:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...