Kakebakelate Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Bare en liten tråd der man kan diskutere HoX hvis vi føler for det. Heralds of Xotli are hybrids of the mage and soldier archetypes who wield alien spells and two handed weapons, making them a formidable enemy on the battlefield. This class is for players who want to master both brutal swordplay and spectacular sorcery. The result of demonology that went beyond the realms of hell and earth and out into the cold empty wastes beyond the realm of existence, they now faithfully serve Xotli, a demon-god of the Elder Night and an entity even the Atlanteans learned to fear. Archtype: Mage Rase: Stygian Våpen: Thrown Weapons, Crossbow Two-handed Edged og Daggers Armor: silk og Cloth Spesialiteter: AOE damge og kan gjøre seg om til en demon for en kort periode Feat tre: Possession og Avater. Lik til featcalculator Link til Abilities Edit: ser at hvordan man gjør komboene og når man lærer spellsene ikke stemmer. Et par bilder av Klassen: Vanlig form Demonform: Mer kommer senere. Endret 22. mai 2008 av Runarbs Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg må si meg veldig fornøyd Herlig class å spille Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Japp, eneste jeg saver er vell litt bedre armor.. Lenke til kommentar
Kamuflasjelampe Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Ser fargerik og interessant ut på papiret. Å bli besatt av en demongud er ikke akkurat ueffent. Lenke til kommentar
Kheiron89 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg går helt klart for denne klassen når jeg får spillet =D Lenke til kommentar
Alucard_21 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Var ikke mange som spiller denne, nei... Falt veldig for min HoX. Noen som har testa pvp bra med denne? Har ikke fått sjangsen ennå med min lvl 18, siden jeg blir alltid ganka Bare feiginger her som kjører 3-4 vs lille meg :'( Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Har hørt at HaX er veldig sårbar egentlig, pga lite armor. Noen som har prøvd Hax på flere mobs evt. noe PVP som har noen formeniger om det? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Tror jeg skall spille Hox når jeg får spillet. Grunnen er vell egentlig at da får jeg testet melee combat systemet og (forhåpentligvis) finnes det ikke 999999millioner andre spillere som også velger den klassen, Hox virker jo også som en kul klasse i seg selv. Står mellom Hox og Bear Shaman for meg. Endret 19. mai 2008 av Carlgutt Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 HoX har lite armor, men når du går i avatarformen så tar man såppas med dmg at et par mobbs ikke er noe problem. jeg tar uten problemer 2stk lvl 15 når jeg også er i det. Noen som har bestemt seg for build til hox? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Synes HoX sitt feat tree er veldig spennende, er liksom ikke som andre klasser hvor du enten makser ut det ene fordi du bruker 2hand eller makser ut det andre fordi du bruker DW eller shield. Vil tro at en kombinasjon av begge hadde funket bra. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 kan legge ut linker til et par builds fra aoc forumet. Avatar og litt possesion Hovedsakelig Possession Jeg fikk ikke til å registre meg, men skal poste det jeg tror blir min build når jeg får det til. Det jeg postet i den andre HoX tråden, la ikke merke til at det var kommet en ny en. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Denne tråden er litt nyere enn den andre tråden. Men ohh begge talentreene ser spennende ut, klarer ikke å velge mellom possession og avatar. Posession ser noget mer spennende ut akkurat nå, men det er gjevnt *gleder meg* Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) denne tråden ble laget klokken i dag 00.03.. Men det er mye artig å velge imellom ja. Jeg blir personlig til å gå for en kraftig avatar konsentret build med possession. Endret 19. mai 2008 av Runarbs Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Spiller HoX nå, lvl 17 på Battlescar. Det merkes tydlig at du har lite armor til å være melee-class. Er du litt uheldig med en pull, dør du fort. PvP har jeg ikke fått gjort mye av, da jeg i hovedsak har gjort nightquester. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Når kan man begynne å bruke crossbow? Er i lvl 15. Lenke til kommentar
JGR Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Har selv en lvl 29 HoX atm og er storfornøyd Trodde først jeg kom til å bli et lett offer, men greier meg finfint. Angående feats kan jeg ikke si noe da jeg ikke har peiling. Noen tips? Lenke til kommentar
JV Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Lvl 10 HoX. Koser meg masse. Liker å både kunne være melee og caster Lenke til kommentar
archaoz Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Digger klassen. Var litt bekymra til å begynne med. har jo alltid spilt soldier, men kombinasjonen spells/two-hand er bare awesome. Men...kunne hatt noen fetere sko, da. Subber rundt i slippers liksom, det holder jo ikke Er på level 19, og tror duden min kan bli en kraftkar. Og som andre har sagt her, det er fett at ikke så mange velger HoX. Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hmm.. har planer om å lage meg en liten HoX så fort jeg får spillet i postkassa, men har et par små spørsmål om klassen. Er det slik at man kan være i demonform så lenge man vil? Har sett en del pvp filmer med HoX, og ser ofte HoX i menneskeform. Og hvordan er skaden til en HoX? Og eventuelle roller for en HoX? Kun melee dps, eller klarer man litt ranged også? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 i begynnelsen varer demonformen i 20 sek. HoX tar mer enn nok dps for min del. Jeg vil vell si at HoX kun er melee dps ja. Jeg er bare i 20 og de magispellsene jeg har fått til nå fungere bare i nærkamp. Du har jo også muligheten til å bruke kastavåpen og armbørst men HoX er først og fremst melee dps ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå