Garanti Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Prøver meg på et nytt bilde: ISO: 100 Brennvidde: 50mm Eksponeringstid: 1/800s Blender: f.2.8 Kommentarer? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Dette var kreativt! Faktisk likte jeg bildet utrolig godt, det tok litt tid å se vannløperne som er i fokus, men det gjør meg ingenting. Følelsen av ro er der absolutt, og jeg synes du har brukt 50mm veldig godt. Et kunstnerisk bilde jeg godt kunne hatt på veggen, hvis jeg hadde hatt en ledig. Her har du brukt alle fordelene med det gylne snitt, bevisst eller ikke. Støyen tilføyer bare godt. Herlig! Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Akkurat passe skrudd og undereksponert til å vise naturens indre liv. Knallbra! Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Mange takk for kommentarer! Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Dette var veldig kreativt og godt gjennomført. Ved første øyekast ser bilde gammelt ut, men så ser man, som kommentert ovenfor, vannløperene. Likte godt "bildet i bildet" med refleksjonen. Lenke til kommentar
erlingba Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Dette var noe av det bedre jeg har sett på denne siden! En ting som forstyrrer inntrykket litt er streken som går på skrå oppover fra venstre til høyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå