tmg Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Følte at vi og trengte en slik tråd. Søkte etter det men fant det ikke. Om det er en annen må denne slettes og gjerne link til den andre Lurer på hva som er best av Dual Wield og 2-Hander for levling. Ser jo på Feats men det er litt defensive og offensive i begge. Noen som har en viss peiling, evt. et bra feat-oppsett som kan linkes til? Lenke til kommentar
4MB Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Driver å tenker på det med DW og 2h jeg og. På AoC forumet sier de fleste at de skal gå for DW, men jeg testet det nettopp og det funka ikke så bra. Liker 2h mye bedre pga. mer dmg og AoE. Hadde vært fint med noen feat-anbefalinger, ja Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg skal teste DW ettersom jeg synes det virker raskere og mer badass. Jeg tar feats poengene mine på carnage og tror jeg skal gå for virvelvind. Noen av dere som har anbefallinger for lvlup builds? Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Eneste irriterende med DW, som jeg ser, er at det kan bli et problem mot mobs som healer seg selv? En annen ting er at 2H føles mer aoe. Dessuten er HULK feat ekstremt bra mot mobs. Varer i 30sec og 0cd. Eneste er slowmovement mens de 30 sec varer, men mot mobs ekke det et problem! Endret 19. mai 2008 av Zelkin Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg har ikke spillet enda, men jeg skal velge conquerer. Og for å prøve å kopiere min 2H-arms-dps-warrior i wow, så kommer jeg til å gå 2H og mest mulig offensive feats. Men jeg satser først og fremst på å spille 98% av tiden min som solo. Ihvertfall nå i starten og frem til lvl 80. Lenke til kommentar
Marre87 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Har spillt me DW til lvl 24 nå, men vurderer å gå over til 2H. Noen som vet hvor man kan specce om? Å om det koster noe? Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 tipper jeg kommer til å først gå for DW, men foreløpig er jeg bare i lvl 14 men har bare brukt One-hand og 2H. Vent litt.... hvilken lvl kan vi begynne å bruke DW egentlig? xD Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Noen som vet om conq har noe melee aoe angrep med 2H? Slik som wow har whirlwind og cleave. Dvs, kan en 2H conq skade flere fiender samtidig? Lenke til kommentar
Spiffy Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Noen som vet om conq har noe melee aoe angrep med 2H? Slik som wow har whirlwind og cleave. Dvs, kan en 2H conq skade flere fiender samtidig? I age of conan skader du jo alle monstrene i nærheten når du slår vanlig. Du skader det du treffer med sverdet ditt. Du er ikke begrenset til kun det monsteret du har som target slik som i wow. I tillegg har de fleste dps klassene combo-angrep som gjør ytterligere skade på flere enn en fiende av gangen. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 når er det man kan DW'e? føler meg noob nå xD Lenke til kommentar
Marre87 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 når er det man kan DW'e? føler meg noob nå xD Du kan DW fra starten av Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 når er det man kan DW'e? føler meg noob nå xD Du kan DW fra starten av Så man legger bare et ekstra våpen der man ser et bilde av det skjoldet? Lenke til kommentar
Marre87 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 når er det man kan DW'e? føler meg noob nå xD Du kan DW fra starten av Så man legger bare et ekstra våpen der man ser et bilde av det skjoldet? Jepp Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 når er det man kan DW'e? føler meg noob nå xD Du kan DW fra starten av Så man legger bare et ekstra våpen der man ser et bilde av det skjoldet? Jepp Takker for svar xD tenkte aldri på det. lol Lenke til kommentar
Xues Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Har en conqueror level 16 nå, utrolig artig profession hehe. Begynte med DW her men etter hvert så ser det ut som om 2h blir bedre, men det er fortsatt tydlig å si noe om det. Men veldig morsomme animationer, stikker en stor 2h sverd i magen og drar den ut av skulderen lol (høres grusomt ut men spillet skal jo være det ) enig med de andre her hadde vært morsomt å sammenligne litt feats. Xues Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg tenker å gå for noe slikt, iallefall: 16/42/21 Men nå vet jeg ikke enda hva som virkelig er bra, og hva som er bra kun på papiret. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Den saa fin ut, zeal. Hvilken stance levler dere med? Synes jeg taalte alt for lite i frenzy stance, saa hittil har jeg ikke brukt stance noe saerlig. (skrevet med ipoden) Endret 19. mai 2008 av Swaxxo Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 tenkte å satse alt på Brute jeg hva menes med stance? når får man det? Lenke til kommentar
Marre87 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Den saa fin ut, zeal. Hvilken stance levler dere med? Synes jeg taalte alt for lite i frenzy stance, saa hittil har jeg ikke brukt stance noe saerlig. (skrevet med ipoden) Tåler allt for lite i Frenzy stance ja. Bruker ikke noen stance jeg heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå