Mann20 Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Hei! Jeg har et problem. Jeg trykker f.eks deathmatch og kommer inn i en lobby. Litt etter jeg trykker ready kommer melding: "The connection to one or more players has been lost. Returning to single player" Hva gjør jeg for å kunne spille online? Setter pris på rask hjelp! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Bare prøv flere ganger. Jeg fikk det heller ikke til de første gangene, så jeg prøvde flere ganger, og da gikk det. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Men Kris93, det er ikke meningen at det skal være slik, er det vel? Når blir det fikset? Eller blir det ikke fikset? Noen med litt info? Gidder ikke sitte så sykt lenge mellom hver runde... Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Men Kris93, eller noen andre, det er ikke meningen at det skal være slik, er det vel? Når blir det fikset? Eller blir det ikke fikset? Noen med litt info? Gidder ikke sitte så sykt lenge mellom hver runde... Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Det kommer sikkert en patch som fikser det, men jeg aner ikke når Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 har fått det samme 1 gang, men prøvde bare på nytt og har fungert fint siden. Så du må bare prøve på nytt.. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg fikk det for ca. 1 uke siden, og nå kommer det ikke lenger... Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Men Hjelmn og cHilfinger jeg prøver jo mange ganger, men funker bare ikke. Hvor mange ganger mener du egentlig? Sikkert prøvd omtrent 10 ganger men samme meldinga hele tiden. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg fikk det til etter ca. 6. gangen, så fikk jeg ikke problemet lenger. Prøv å få en venn til å invitere deg, det var sånn jeg klarte det første gangen Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Ok, skal prøve, men han sliter og.. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg får også denne melingen, og etter å ha prøvd noen ganger så når den melinga kommer opp, så henger den seg.. og jeg må trykke på PS knappen og avslutte spill.. og da piper maskinen to ganger, og skrur seg helt av, og så på igjen Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Får samme melding, rett før jeg kaster xboxen ut vinduet. Har prøvd mange ganger å joine, da med forskjellige moduser og. joiner deathmatch, hører folk snakker mens loading screen holder på så får jeg den feilmeldingen der. kom 1 gang innpå freemode, der det var 1 kar, så stakk han rett etter. jippi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå