Gå til innhold

17. Mai-konkurranse! Hiv dere med!


Anbefalte innlegg

Heiåhå! Trodde dere tok dere av dette, tydeligvis ikke.

 

Så da arrangerer jeg 17. mai-konkurransen.

Ta det beste 17. mai-bildet og send det til meg.

Leveringsfrist Søndag 18, kl 23.00.

Bildene blir lagt ut i egen tråd for avstemming.

 

De med Nikon får ikke delta, det vil gjøre at andre ikke får en sjangse.

 

[...tulla...]

 

[...ikke med at andre ikke får en sjangse, det er sant, men de med Nikon får delta...]

 

ok? greit, snakkes, skal på jobb nå, lykke til!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er "et 17.mai" bilde? Snakker vi kun et bilde tatt på 17.mai eller snakker vi klisjeen med barnetog og norske flagg?

Jeg tolker det slik at det må være noe du har gjort eller forbinder med 17. mai - ikke nødvendigvis barnetog og flagg. Alternative tolkninger må være lov.

 

Tom

Lenke til kommentar

he he. artige folk dere er. Jeg jakter selvsagt på det ekstraordinære imorgen, noe som vekker følesene frem hos folk. Og da snakker vi nok ikkje hund med flag i munn, eller annet, men får se ka vi kan få til.

 

En neger med bunad som også bærer en plakat som sier at Norge er et molboland hadde vært perfekt!

Lenke til kommentar
En neger med bunad som også bærer en plakat som sier at Norge er et molboland hadde vært perfekt!

Stygt redd for at det allerede er gjort. Om noen fikk tatt bilde - det er en annen sak ...

 

Med den værmelding som har blitt gitt; så vil et solskinnsbilde skape større overskrifter ...

 

Tom

Lenke til kommentar

pyb:

 

Ka går det av deg? og ka oppførsel er dette? Sjerp deg!

 

La heller bildene snakke for deg imorgen, enn ordene dine, for dette var direkte pinelig fra start til mål

 

En neger med bunad som også bærer en plakat som sier at Norge er et molboland hadde vært perfekt!

Stygt redd for at det allerede er gjort. Om noen fikk tatt bilde - det er en annen sak ...

 

Med den værmelding som har blitt gitt; så vil et solskinnsbilde skape større overskrifter ...

 

Tom

 

javel? så alt som er gjort, kan ikkje være med i denne konkuransen? Da ønsker jeg alle lykke til!. Og en link til bilde jeg snakket om, hadde vært fint!

 

Bare still opp du mr olsen. Gleder meg stort til å se tekniske perfekte bilder! :-)

Lenke til kommentar
pyb:

 

Ka går det av deg? og ka oppførsel er dette? Sjerp deg!

 

La heller bildene snakke for deg imorgen, enn ordene dine, for dette var direkte pinelig fra start til mål

Mulig jeg misforsto begynnelsen på innlegget ditt. Det siste jeg ønsker er å krangle med noen. :innocent:

 

Og jeg har vel heller aldri påstått at jeg er noe mer enn en hobbyfotograf som tar minnebilder, men jeg deltar nå allikevel.. og om noen liker det jeg leverer så er det en bonus.

Lenke til kommentar
javel? så alt som er gjort, kan ikkje være med i denne konkuransen?

Det har jeg ikke påstått .. Det jeg siktet til er at at media er ikke interessert, så uansett hvor bra og kul vi er så bryr de seg ikke ... Men kom med flagg og bunader og grilling osv - da er man velkommen.

 

Da ønsker jeg alle lykke til!. Og en link til bilde jeg snakket om, hadde vært fint!

Lykke til kan jeg være med på. Men dere kan neppe vente noe spenstig fra meg.

 

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Det kan jo hende det kan vere aktuelt å vere med. Kameraet skal i det minste vere med, men det kan hende det blir "lånt vekk" delar av dagen til ei vennine som har hatt kamera på rep en mnd.

 

Men det blir nok verken fantastisk spennande, følelsesvekkande eller fantastisk teknisk gjennomført. Men er nå det så viktig?

 

Tom: Skulle kanskje lagt turen til vestlandet i morgå? Værmessig i det minste.

Lenke til kommentar
Tom: Skulle kanskje lagt turen til vestlandet i morgå? Værmessig i det minste.

Been there - done that :)

 

Sist gang jeg var på Vestlandet akkurat 17 . mai var i 1982 - og det var meget flott vær - over 20 grader; vindstille osv. Men gjett tre ganger hvem som måtte dra tilbake til Håkonsvern kl. 15:00 pga 40 i feber ...

 

Men godt 17. mai det unner jeg dere alle.

 

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...