Kris Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Noen som vet om et sted jeg kan kjøpe tomme PS3 covere? Har lett lenge, men har ikke funnet noe. Har også lett på finn.no og QXL. Eller er det noen her som har ett til overs? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hvis du skal bytte ut et som er ødelagt, så lei et spill å bytt ut Lenke til kommentar
Kris Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg har mistet coveret. Men ellers var det jo ikke så dumt Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Her f.eks., skal du printe ut omslag har cdcovers.cc et greit utvalg. Edit: Om det var Blu-Ray case du mente, da? Kan hende jeg misforstod. Edit II: Endre "Blu-ray" til "blu.ray" (uten punktum) i slutten av URL-en (http://www.dvd-and-media.com/dvd-cases-Blu-ray.html). Forumet gjør om "blu.ray" (Uten punktum) til "Blu-Ray", irriterende. Endret 15. mai 2008 av Sheel Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) LINK Er forsåvidt blu ray case, men... EBAY Endret 15. mai 2008 av vegavnil Lenke til kommentar
Kris Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Her f.eks., skal du printe ut omslag har cdcovers.cc et greit utvalg. Edit: Om det var Blu-Ray case du mente, da? Kan hende jeg misforstod. Edit II: Endre "Blu-ray" til "blu.ray" (uten punktum) i slutten av URL-en (http://www.dvd-and-media.com/dvd-cases-Blu-ray.html). Forumet gjør om "blu.ray" (Uten punktum) til "Blu-Ray", irriterende. Tenkte ikke på blu-ray covere. Skal ha PS3 covere. LINKEr forsåvidt blu ray case, men... EBAY 120kr for to tomme covere syns jeg var litt mye Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 http://www.axelmusic.com/productDetails/180854000101 Er ikke PS3-cover, men hvertfall ok-priset BD Det er samme høyde, muligens litt slankere siden det er sone A. Men siden du ikke har cover i det hele tatt, burde dette funke til du finner noe bedre. Mulig videogamesplus.ca eller renchi.com har noe greier. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Det ser mye finere ut med PS3-covere enn Blu-ray covere, så vil helst ha PS3-covere Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Det blir nok litt feil å si det, dessverre. BD sone B og PS3-cover har akkurat like dimensjoner, men sone A er noe slankere. Om du kun ser ryggen er eneste forskjell blått nederst/øverst og innvendig. Godt subsitutt vil no eg si EDIT: slang med et bilde... Endret 16. mai 2008 av Lil-H Lenke til kommentar
Kris Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Det blir nok litt feil å si det, dessverre. BD sone B og PS3-cover har akkurat like dimensjoner, men sone A er noe slankere.Om du kun ser ryggen er eneste forskjell blått nederst/øverst og innvendig. Godt subsitutt vil no eg si EDIT: slang med et bilde... Det blir fortsatt finest med vanlige PS3-covere, men det går jo med BD covere Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Mine sone B Blu Ray cover er slankere enn PS3 cover. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Ingen som vet om noen steder de selger det? Lenke til kommentar
fredrick4 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 LINKEr forsåvidt blu ray case, men... EBAY da er det jo nesten like greit å kjøp motor storm på komplett for 99kr da å hiv spille Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Siden ingen kunne hjelpe meg med PS3 covere, () så lurer jeg på om noen vet hvor jeg kan kjøpe PSP covere? De pleier å brekke øverst på covrene: Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Vel, Kris, eneste steder jeg finner er på eBay. http://search.ebay.com/search/search.dll?f...&category0= Tre alternativer, billigere enn den andre Ebay linken som ligger her. Ellers, så må du vente litt til. Det kommer etter hvert. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Ring Dvdink.no på tlf 61 19 27 47 og spør om hvilke muligheter de har. Har handlet der et par ganger og makan til hyggelig kundeservice skal man lete lenge etter. Satt i 30 minutter og snakket bl.a. om rutiner rundt testing av nye dvd-plater mm. De hadde da ringt meg opp fordi jeg ikke hadde bekreftet min relativt beskjedne ordre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå