leao Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Noen som er interessert? Dette spillet har etter den nye patchen tatt steget opp fra FIFA 08, og er nå det mest realistiske fotballspillet på markedet, i mine øyne. Hvor mange er det som faktisk har spillet her? Og hvor mange er interessert i å starte en nettliga? Kjedelig å bare møte tilfeldige utlendinger som enten velger Spania eller Frankrike hele tiden... Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg er hypp. Har spillet. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 jeg har spillet, fikk det idag, så tror ikke jeg er med på online med det første Lenke til kommentar
master_al Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Har spillet så er klar for noe sånt Lenke til kommentar
leao Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Ok, laget en liga nå. Navn: Gamer Norge Passord: genser (ikke spør hvorfor!) De som er interesserte får bare melde seg på! Endret 17. mai 2008 av leao Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Ok, laget en liga nå. Navn: Gamer Norge Passord: genser (ikke spør hvorfor!) De som er interesserte får bare melde seg på! Haha beste passordet Lenke til kommentar
leao Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Ok, laget en liga nå. Navn: Gamer Norge Passord: genser (ikke spør hvorfor!) De som er interesserte får bare melde seg på! Haha beste passordet Klokka var ett på natta, og satt og halvsov, og tok det første som falt meg inn. Ingen som helst logikk i det Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Går det ann å spille dette spillet (og/eller fifa08) online med brukere som har feks xbox360? Noen som vet? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Går det ann å spille dette spillet (og/eller fifa08) online med brukere som har feks xbox360? Noen som vet? Nei det går ikke ann.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Noen som er interessert? Dette spillet har etter den nye patchen tatt steget opp fra FIFA 08, og er nå det mest realistiske fotballspillet på markedet, i mine øyne. Hvor mange er det som faktisk har spillet her? Og hvor mange er interessert i å starte en nettliga? Kjedelig å bare møte tilfeldige utlendinger som enten velger Spania eller Frankrike hele tiden... Det tror eg nok er BARE i dine øyne Spilte nettopp litt av Euro 08..og det første som slo meg var at "dette er jo DØNN likt Fifa 08" kontrollene er de samme,spillerene beveger seg helt likt..og menyene er like..eneste som er ulikt er at noen ganger ser du treneren på sidelinjen..og spillere som skal byttes inn står og strekker på seg. Men...grafikken i mine øyne lever ikke opp til Fifa,nå som eg har spilt Fifa 08 en god stund og satt på Euro 08 så så eg med en gang at dette ikke var like pent å se på. I mine øyne..... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Skulle gjerne blitt med, bortsett fra at jeg ikke klarer å gjennomføre en eneste hel kamp uten at konsollen låser seg. Jævlig bra spill. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg joiner ligaen så fort jeg er ferdig med flytting. Lenke til kommentar
leao Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Var bare meg og en til som meldte seg opp...? Ligaen ble borte til slutt. Ingen som har blitt bitt av EM-basillen og har fått lyst til å spille online? Klarer ikke mer singleplayer nå. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Etter flytting følger oppussing Skal se om jeg greier å få meg en pustepause. Er det aktuellt å prøve på nytt? Kan kanskje få med broderen også. Lenke til kommentar
leao Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Etter flytting følger oppussing Skal se om jeg greier å få meg en pustepause. Er det aktuellt å prøve på nytt? Kan kanskje få med broderen også. Ja, jeg er med på en ny liga uansett jeg, bare det blir med folk. Lenke til kommentar
eikum Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Fy søren, noen ganger har jeg så sinnssykt lyst til å kaste dette spillet langt vekk! Bahh.. men jah, finnes dette enda? Altså ligaen? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Er det ikke lurt å lage en list over folk som skal være med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå