Gå til innhold

Quack Attack (TF2-klan) søker nytt medlem


Anbefalte innlegg

Hei.

Vi i Quack Attack (QA) søker et nytt talent til vår Team Fortress 2-klan. Vi er da en klan som består av 11 medlemmer, alle fra norge. Klanen er ca 6 måneder og vi spiller i 2 ligaer.

 

Vi ser etter en gutt/ jente som i hovedsak er flink som medic. Medic er en viktig klasse! Vi hadde inntil nylig to medicer, men den ene gav seg, så vi trenger en til. Bør ha to slik at vi alltid har en klar. Men du skal ikke bare spille medic. Det vil bli ta hensyn til "skill"-nivået ditt. Vi vil ikke bare ta inn et nytt medlem helt uten vidre. Vi må "teste" deg først i en såkalt "try-out". En annen ting er at du MÅ ha mikrofon! Vi bruker ventrilo til kommuniseringa. (Vi har egen war-server og VT-server). Vi vil helst ikke ha veldig unge spillere...

 

Men for all del, tro ikke at vi er bedre enn deg. Vi spiller i hovedsak for å ha det gøy. Hvis du har spilt medic lenge, og kjenner til noen triks, så nøl ikke med å ta kontakt. Vi tror ikke det er så mange svært dyktige, norske medicer som ikke allerede er i en klan, så du får kanskje ikke mye konkurranse. Men det er svært viktig at du liker å spille medic. Dette skal jo bli hovedklassen din... Men som jeg skrev over, så skal du ikke bare spille medic.

 

Dersom dette er noe for deg, kan du ta kontakt.

 

Du kan sende PM til meg eller Brass Monkey.

 

Vi kan også nås på steam: [QA] Brelett     [QA] Brass_Monkey

Quack_Attack hjem

Vår lange tråd på diskusjon.no

 

 

mvh. JFM (eller Brelett om du vil)

 

Spør om det er noe :)

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hoi!

 

Jeg vil bare presisere og oppsummere litt. Jeg tror det viktigste som beskriver deg som potensiell QA-medic er følgende:

- Du må like å spille TF2, og må være spesielt glad i å være medic

- Du bør kjenne til noen triks som medic; vite hvordan du skal oppføre deg i visse situasjoner. Du bør spesielt være klar over dine begrensinger som medic.

- Du er hyggelig, og tåler å tape. Du blir ikke hissig når noen gjør en feil, men forteller heller (hvis du tror synderen ikke vet det) hva som burde vært gjort.

- Vi må kunne kommunisere med deg. Det innebærer at du bør ha en noenlunde god mikrofon, og snakke norsk.

- Det er også veldig fint om du har litt penger, for serverne våre trenger regelmessige (penge-)donasjoner for å holde seg i live.

- Du bør ikke være for ung. De fleste medlemmene i QA nå er i underkant av 20 år, men vi har en gamling også.

- Du bør ikke ha det alt for travelt. Vi spiller PCW forholdsvis ofte, eller prøver i alle fall, så vi bør ha tilgjengelig minst seks personer ganske ofte. Siden du er medic, en av de viktigste klassene, og vi bare har to (om du får en plass), er du veldig viktig for oss.

 

Du blir selvsagt fullverdig medlem, ikke bare leie-medic vi roper på når vi trenger deg. Du vil dele medic-posisjonen med vår nåværende medic, Jardar (Beges her på forumet), og dere kommer til å bytte på å få være medic. Dersom begge er med på en PCW vil den andre av dere fylle en annen plass, så du bør ha litt erfaring med de andre klassene også.

 

En kvinnelig medic kunne jo vært koselig, men jeg har i skrivende stund enda ikke hørt om en sådan (i Norge), så det får vi vel ikke.

 

Dersom du bare har den minste mistanke om at du vil passe inn, ta kontakt!

 

Om du er usikker på noe, spør her!

 

Mvh,

Erlend (/Degeim/[QA] il Duce)

Endret av Degeim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...