bjorns_1 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hei, har problem med at når jeg starter klienten kommer denne feilen ( se screen) rett etter at jeg har trykka "play"( når spillet skall starte). Rett før feilmeldinga kommer det beskjed om at jeg må gå på www.nvidia.com for og laste ned siste driver. Men denne har jeg.. Noen som har gode tips og kommer med slik at jeg får orden på dette Takker Har Dell XPS 1730, med 2stk geforce 8700 Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Gå på settings sett på DX9 istede for DX10, kanskje til og med slå av fullscreen. Er ikke sikkert det virker forresten Endret 14. mai 2008 av Robinvi Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Det fungerte fint når jeg starta spillet uten fullscreen, rart Noen som har noen aning hvorfor det er slik? Når jeg satt på fullscreen etter at spillet hadde starta opp fungerte det bra. Endret 14. mai 2008 av bjorns_1 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=80655 Tråd på det offisielle aoc forumet, om feil, med en fix som vist skal funke 100%. Nå har ikke jeg hatt problemet selv, så jeg kan ikke garantere deg at dette funker, men verdt en titt. Edit: Eller det @Robinvi sa =) Endret 14. mai 2008 av Nitrius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå