Gå til innhold

Får ikke åpnet tastelåsen >:(

Anbefalte innlegg

Hei, jeg byttet koden til tastelåsen på min Nokia N73 ME for 2 dager siden, men nå får jeg den ikke opp. Jeg byttet koden på søndag, og siden da har jeg ikke fått godkjent koden eller fått låst opp telefonen. Hjelp! Jeg får ikke gjort noe med den >:( Noen som vet om en eller annen kode som jeg kan taste inn for å få det vekk? Eller en eller annen måte å fikse dette på?

Alle svar blir tatt imot med et smil

Mvh: Kopy Aka Heat 101

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skriv pin koden feil 3 ganger, så tast in puk-kode. Puk-koden står på et ark som du fikk sammen med mobilen/sim kortet. :)

hmm.. og det vil fjerne tastekoden? når jeg taster inn vanlig pin så må jeg fram med tastekoden uansett.. sikker på at dette vil fjerne tastekoden?

Lenke til kommentar
Puk-koden er en sikkerhets kode som du har i tilfelle du glemmer pin koden, så det skal nok funke

Det funket nok ikke, så nå får jeg heller ikke slått på telefonen >:(:thumbdown:

Dette er jo et godt eksempel på at man ikke svarer uten at man er sikker...blande spørsmål om tastelås og pin-kode er jo ganske heavy da!

Hvis du ikke finner noen måte å starte tlf på, kan du prøve en hard reset. Dette vil resette tlf til fabrikkesettinger. Den vil nok slette alt på tlf også :(

Søk på nettet hvordan dette gjøres... Men, jeg har advart deg hva som vil/kan skje ;)

Lenke til kommentar
Puk-koden er en sikkerhets kode som du har i tilfelle du glemmer pin koden, så det skal nok funke

Det funket nok ikke, så nå får jeg heller ikke slått på telefonen >:(:thumbdown:

Dette er jo et godt eksempel på at man ikke svarer uten at man er sikker...

Helt enig!!! Men nå har jeg fått fikset problemet:D i tastekoden så tels bare de 5 første sifrene, jeg hadde 13 i min kode. Etter litt leting på nettet så fant jeg ut at det bare er 5 siffere, så prøvde jeg med de 5 første og det funket.. og takk for ikkehjelpen, de eneste som får ros og tommel opp er de som vet hva de snakker om, altså de som korrekterte at man ikke skal blande pin og taste kode.. og han siste her ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...