Gå til innhold

HW-fotball i 2008...

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

:dribble:

Hello,ifjor ble det organisert hw-fotball(slaffert-fotball altså)

dessverre grunnet miskominikasjon(datasjur) ble det ikke hw-fotball på meg.

Men skal vi danne et ny runde hw-fotball i 2008?

Noe intresse for det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hvor skal vi ha hw-fotball da?

Må avskrive meg all ansvar og denne tråden er kun til for å iverksette en eller annen moderator til å lage en offisell hw-fotball tråd :)

'Vis denne tråden for mye positiv tebekameldinger så må det jo bli resultater.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

ifjor var det i Oslo,kan sikkert gå pent der i år,ellers så nominerer jeg Trondheim(pga jeg bor der :p)

Lenke til kommentar

Nei nei nei. Bergen er stedet for HW-fotball i 2008. Trondheim kan få hoste begivenheten i 2009. *Nikke* Dessuten banner jeg alle som sier meg imot! *Moahahahaha* Men noe HW-fotball hadde sikkert vært morsomt ja. Men om det hostes i Oslo igjen tror jeg neppe jeg får annledning til å komme. Har ikke så mye penger at det gjør noe, og har allerede planer om å besøke den store P sitt sommerparty! Så kommer kanskje sommerjobb på toppen av det igjen. Så man får se.

Lenke til kommentar

Jeg har direktelinje til Tor, så det skal nok kunne ordnes. :-) Men det fordrer at østlendingene slutter med egotrippingen sin, og punger ut for tog/buss/flybilett til Bergen. *Ikke bli sint nå, har østlandsk opprinnelse selv. Ikke drep en av deres egne*

Lenke til kommentar

Men altså, det skader jo ikke å ha HW-fotball på to eller flere plasser i landet samme året. Kan jo både arrangeres i Bergen, Oslo og Trondheim uten at det er så farlig. Men holder vi oss til ett sted får vi muligens med oss flere folk, og man får truffet folk fra andre deler av landet også.

Lenke til kommentar
Sånn at jeg forstår. Er dette fotball bare med kødd liksom? Chill fotball? :p

Er vel fotball med vanlige regler, men med en useriøs tone. Ville anta at de fleste som deltok på HW-fotball i Oslo back then ikke akkurat var erfarne fotballspillere. Så hvem som helst kan nok delta uavhengig av ferdigheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...