LucarioX Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hei. Hadde Vista Transformation Pack, IE 8 Beta og SP 2 på maskinen min. I går da SP3 kom bestemte jeg meg for å fjerne Vista Transformation Pack for å innstallere SP3. Dette gikk helt fint (nesten) og SP3 ble innstallert. Etter innstallasjonen krasjet maskinen når den skulle restarte seg, skrudde den derfor av. Da den startet opp igjen fungerte det meste helt fint. Firefox og Safari fungerer helt som normalt, men ikke IE! Får opp denne meldingen: Har prøvd å avinnstallere IE 8 betaen under Legg til/fjern programer, men det går heller ikke. Har også prøvd å laste ned IE 7 på nytt fra Microsoft, dessverre uten hell og lykke! Hva gjør jeg nå? Har jeg ødelagt hele IE? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hva skal du med IE når du har Fx? Hvorfor klarte du ikke å laste ned IE7? Sannsynlig at det kan fikse problemet ... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Fordi jeg er vant til å bruke IE. Windows Update funker vel heller ikke med FF? Jeg klarte både å laste ned og innstallere IE 7 på nytt, problemet er bare at det ikke hjalp en dritt Samme problem enda Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Kjør system restore, og sett det til et punkt før du installerte SP3. Hvordan var framgangen når du installerte disse? Det er best å ta en restart mellom hver gang du avinstallerer programmer som har gjort endringer på systemfiler. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg restartet mellom innstalleringene ja. System Restore har aldri fungert ordentlig på maskinen. Enten feilmelding eller masse tull. Tror ikke jeg tar sjansen på det. Har også gjort mye på maskinen i dag jeg ikke vil miste. Kjørt defragmentering, (forferdelig rot på harddisken, aldri sett det så ille før) installert og oppgradert flere andre programer og slettet filer. Ingenting annet jeg kan prøve? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Du kan prøve å registere dll-filen Følg disse punktene: http://xperiencexp.blogspot.com/2006/01/ho...iles-in-xp.html Endret 7. mai 2008 av TCi Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Hjalp ikke det heller ser det ut som. (Ikke la dere lure, er XP det er snakk om her. Themet ligner bare på Vista.) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Kjør en repair install og installer SP3 når det er gjort. Du vil ikke miste noe data. Eneste som blir gjort er at du trolig må installere noen drivere igjen. Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Ny iertutil.dll http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?iertutil Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Beklager sent svar, har vært på ferie Lastet ned iertutil.dll-filen Trainman linket til, men får ikke åpnet den. Trenger jeg et spesielt program for å åpne filen? Noen som kan forklare hva jeg skal gjøre med den? Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Den skal ikke åpnes, men kopieres over i "system32" mappen i Windowsmappen på C:. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Bare rett over der eller inn i enda en mappe der igjen? Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Last ned å installer Firefox. (Filehippo.com) Windows update vil fortsatt fungere fint. Når det er gjort så laster du ned IE7 fra microsoft, og prøver å reinstallere IE igjen. http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå