Sevald Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Hei. Eg "manglar" 4 GB av ein 8 GB minnepenn. Ein ser dei som "Utildelt" i Datamaskinbehandling -> Lagringsplass -> Diskbehandling, men det er ikkje mogleg å gjere noko med den. Eg får ikkje oppretta ein ny partisjon eller sletta den eg har. Den delen som er tilgjengeleg er på 3.71 GB og er FAT32. Eg kan formatere den, og får da valget mellomg FAT og FAT32, men dette hjelp ikkje noko. Nokon som har ei meining om kva dette kan vere? mvh Sevald Endret 11. mai 2008 av Sevald Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 har du testet med et diskverktøy som (ikke det som er inkludert i Windows)? Lenke til kommentar
Sevald Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Nei det har eg ikkje, men kva skulle fylje etter "som"? Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Prøv et annet diskverktøy enn det som er inkludert i Windows. Lenke til kommentar
Sevald Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Nokon anna som kan gje meg eit meir spesifikk råd. Ikkje for å vere kravstor, men hadde eg kunna mykje om dette hadde eg kanskje ikkje spurd her. Lenke til kommentar
lurerpaa Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Har du prøvd å formatere brikken med filsystemet NTFS ? http://www.online-tech-tips.com/computer-t...ormat-usb-ntfs/ Endret 7. mai 2008 av lurerpaa Lenke til kommentar
Sevald Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Jepp. Så nokon gode konkrete forslag? Endret 9. mai 2008 av Sevald Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 gparted. Mener de har en LiveCD, hvis ikke så finnes det på de fleste linux LiveCDs Lenke til kommentar
Sevald Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 Takk skal du ha. Det løyste problemet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå