Requi Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hei. Jeg finner ikke EN eneste Nokmote application som fungerer etter jeg har prøvd å installere den på min Nokia N82. Har siklet etter dette programmet siden jul, men har ennå ikke funnet en "signed" versjon eller hva det er som fungerer etter installasjon. Jeg har blitt kjempeglad om noen kunne vist meg link til en som fungerer! ... Har også et spm angående "Executive Jar Files". Når jeg skal for eksempel installere stoppeklokke osv, så er de i .sis(x), og det er bare å installere på 1-2-3. Men mange av applicationene er i "Executive Jar Files", og når det kommer til det har jeg ikke snøring. Noen som kan forklare meg hvordan jeg f. eks installerer en stoppeklokke som opprinnelig er lastet ned som "Executive Jar File" fra internett, til mobilen? Takk Lenke til kommentar
Requi Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Kanskje dette hjelper? Vel, 1/2 av 2/2 igjen. Noen som kan sende meg link til en operational Nokmote-application på N82? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Eh, du må jo selvfølgelig signere den selv. Har du prøvd det da? Lenke til kommentar
Requi Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Eh, du må jo selvfølgelig signere den selv. Har du prøvd det da? Har dessverre aldri gjort dette før. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Enkleste måten å gjøre det på finner du her: http://thesymbiancore.com/2008/03/29/open-...any-app-online/ Ulempen er at du må vente en dag første gang du gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå