Scarn Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Her kan dåke kommentere prosjektet mitt Mvh Gizmo Endret 1. mars 2009 av Gizmo93 Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Først må jeg si, du må ha link til komentartråd på selver arbeidsloggen din. Hvis du ksla lage av kryssfiner blir det mye sprakling og pussing, og hvis du ikke får tak i fyllprimer, blir det ekstra mye sprakling. Har laget et kabinett i kryssfinerselv. Ser veldig bra ut i forhold til tegningene - Razy - Endret 4. mai 2008 av Razy Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 hei spennende prosjekt du har på gang. tror det har potensiale! har et trekabinett på gang selv, skal gå for tofarget tre selv (mørkt og lyst). navn ja.. "Woodblock"? "ThreeCore"? Blir det et slags HTPC-kabinett? virket litt sånn på formen. "GreenCenter" (miljøutgave av mediacenter)? Kommer bare på corny navn, trøtt.. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Først må jeg si, du må ha link til komentartråd på selver arbeidsloggen din. No skal det vere fiksa Hvis du ksla lage av kryssfiner blir det mye sprakling og pussing, og hvis du ikke får tak i fyllprimer, blir det ekstra mye sprakling. Har laget et kabinett i kryssfinerselv. hm. Kva andre alternativer blir brukt? Ser veldig bra ut i forhold til tegningene Takk hei spennende prosjekt du har på gang. tror det har potensiale! har et trekabinett på gang selv, skal gå for tofarget tre selv (mørkt og lyst). Var innom worklogen din. Stilig prosjekt! Lykke til navn ja.. "Woodblock"? "ThreeCore"? Blir det et slags HTPC-kabinett? virket litt sånn på formen. smile.gif "GreenCenter" (miljøutgave av mediacenter)? Kommer bare på corny navn, trøtt.. Det er ikkje meint som htpc, sjølv om det ser slik ut Skal vere gaming pc. Endret 4. mai 2008 av Gizmo93 Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Først må jeg si, du må ha link til komentartråd på selver arbeidsloggen din. No skal det vere fiksa Hvis du ksla lage av kryssfiner blir det mye sprakling og pussing, og hvis du ikke får tak i fyllprimer, blir det ekstra mye sprakling. Har laget et kabinett i kryssfinerselv. hm. Kva andre alternativer blir brukt? Ser veldig bra ut i forhold til tegningene Takk Du kan jo lage det av Sponplater (tjukke), hobbyplater. Er ikke helt inn på den fronten Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Først må jeg si, du må ha link til komentartråd på selver arbeidsloggen din. No skal det vere fiksa Hvis du ksla lage av kryssfiner blir det mye sprakling og pussing, og hvis du ikke får tak i fyllprimer, blir det ekstra mye sprakling. Har laget et kabinett i kryssfinerselv. hm. Kva andre alternativer blir brukt? Ser veldig bra ut i forhold til tegningene Takk Du kan jo lage det av Sponplater (tjukke), hobbyplater. Er ikke helt inn på den fronten Ja, eg får tenke litt på det. Kjem ikkje til å starte på sjølve prosjektet med det første. No startar alle tentamenane :S + konfirmasjon Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 forslag til navn: "planken" "fjøl" "trekvit" "3" "fyringsved" Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 forslag til navn: "planken" "fjøl" "trekvit" "3" "fyringsved" Haha, skeptisk til utsjånad? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) forslag til navn: "planken" "fjøl" "trekvit" "3" "fyringsved" Haha, skeptisk til utsjånad? neida.. det lir sikkert bra.. har faktisk nettop laget et kabinett selv, I aluminiun riktignok. men arb.loggen ble avsluttet grunner problemer med å laste opp bildene.. litt flere navn: "woden fantasy" "Mother Nature" "Evenstar" "treebeard" "hypercube" "windy wendy" Endret 5. mai 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Visst det blir misslykka skal eg kalle det fyringsved Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Ville ikke ha kjøpt lysene/katodene på microplex.. Om du sammenligner di med dem som du får hos komplett så er sunbeam sine mye svakere... forslag til navn:"3" Genialt :!: Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Ville ikke ha kjøpt lysene/katodene på microplex.. Om du sammenligner di med dem som du får hos komplett så er sunbeam sine mye svakere... menmen.. Det kosta no berre rundt 10,- stk på Microplex Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Ville ikke ha kjøpt lysene/katodene på microplex.. Om du sammenligner di med dem som du får hos komplett så er sunbeam sine mye svakere... menmen.. Det kosta no berre rundt 10,- stk på Microplex valid point.. merker at jeg har problemer med å komme med seriøse forslag til navn.. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Veit nokon kor eg kan få kjøpt dremel, stikksag eller liknande billig? Ikkje brukt verktøy. Og kva skal eg bruke for å "pusse" i metal/stål? Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Veit nokon kor eg kan få kjøpt dremel, stikksag eller liknande billig? Ikkje brukt verktøy. Og kva skal eg bruke for å "pusse" i metal/stål? clas ohlson har vel det meste Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Ja, men eg har ikkje tilgang til Clas Ohlson der eg bur. Det nærmaste eg kan kalle Clas Ohlson må vel vere Biltema. Har dei noko der, tru? Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Kva kan eg bruke til å skjære i pleksiglas? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Kva kan eg bruke til å skjære i pleksiglas? Hallo.. Jeg brukte svipen Funket veldig bra.. +Ny uppdate ute snart ? Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Kva kan eg bruke til å skjære i pleksiglas? Hallo.. Jeg brukte svipen Funket veldig bra.. +Ny uppdate ute snart ? svipen? Ja, satsar på update i løpet av veka. Må gå til innkjøp av dremel, hullbor og kryssfiner. Eg må òg kjøpe/låne stikksag til å skjære ut. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Er det nokon som veit kva eg må bruke for å "pusse" i metal? Har jobba med hk-brettet, og det er mange spisse bitar som stikk ut her og der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå