Gå til innhold

Prosjekt Fallen Angel vannkjølt pc kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei du! digger tre-kabinetter, det er absolutt favoritten min! :) men av egen erfaring, så tror jeg de harddiskene dine kan bli litt varme etterhvert hvis du ikke har en vifte som blåser "gjennom" dem..

 

ellers veldig artig kabinett! :)

 

har en 120 mm vifte som blåser på de ...den ene er raptor så den blir ganske varm uten luft:D skal lage hull til en 120 mm vifte som skal blåse på de:D

Lenke til kommentar
Når du skal sandblåse tegningen på bilde, hvordan gjør du det?

 

 

jeg bruker en tykk teip som jeg teiper over ruta og så må jeg skjære ut strekene av teiningen så klart blir ikke det helt det samme som på et ark men resultatet blir faktisk ganske bra vist du er nøye med utskjæringen

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

nå ble det nå slik at jeg synest det ble lettere og penere å gravere teininga inn i plexiglass fordi da kan jeg få med meg tynne streker som hår osv ..synnnest selv at test resultatet ble meget bra og denn der var fort gjort unna på 30min eller noe... heller ikke behandlet og finjustert siden det bare var en test

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Meget pent arbeid du har der :-)

 

Lure bare på ka du har på baksiden av skjermkortene?? er det noen radialvifter av no slag??

 

edit:og hvor fikk du tak i Rev.3 av de skjermkortkjølerne? :p

edit:og hvordan er det og røske av kjølesystemet som fulgte med Hovedkortet?

er det "bare" og kjøpe noen mosfet/nb-kjølere og satse på at de passer??

 

mvh

 

Tommy

Endret av Alte-to
Lenke til kommentar

det er stockviftene som er på baksiden av gpu kortene må ha litt luftstrømning i kabinettet... + det er deltavifter så vist det er veldig varmt inne/ute så kan jeg ta de på fult så blåser det ganske bra inni der:D

 

jeg kjøpte kjølerene til gpu på microplex

 

ja en demonterer bare kjølerene men er viktig at du får riktige nye kjølere som passer ditt hk spesielt:)

Lenke til kommentar
Kor har du kjøpt kabinettføtene?

 

jeg laget dem av plexiglass og en mørk tresort som jeg oljet så boret jeg hull til de blåe ledsene og deretter limte jeg de fast nedi med plast lim ...greit å bruke siden den ikke leder strøm mellom pinnene på ledsene

Lenke til kommentar
Kor har du kjøpt kabinettføtene?

 

jeg laget dem av plexiglass og en mørk tresort som jeg oljet så boret jeg hull til de blåe ledsene og deretter limte jeg de fast nedi med plast lim ...greit å bruke siden den ikke leder strøm mellom pinnene på ledsene

 

aha, nice resultat.

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar

ja jeg ble faktisk overasket selv :)

de ledsene lyste ekstremt bra gjennom plexiglasset

 

jeg erfarte det at plexiglass er ikke noe lett å lime.

jeg brukte denne limen:

21042008296bv8.th.jpg

 

den limer sammen to ting på 10 sekunder og holder ganske bra nedtingen med den er at limen er sterk og plexiglass sprekker lett vist en bruker feil lim men jeg fant ut at en ville ikke se sprekkene i beina allikevel

så jeg bare brukte den limen

 

som du ser i bakgrunnen av bildet hvordan jeg hadde limt sammen plexiglasset og tre og brukt en en liten hullbor eller som en osså kaller det en stor spunst bor:D

Endret av Elanee
Lenke til kommentar

skal se om jeg får tid til å skjere til dørene i løpet av uken .. lurte bare litt på hvilken fasong jeg skal ha på utskjeringen av sidedøra med engelen på ...tenkte firkant men det er jo helt standar og harddisk løsningen jeg har nå er ikke endelig så den ser ikke så pen ut atm

 

en annen måte hadde kansje å skjere slik at harddiskene blir skjult og kansje dvd-brenneren

 

kom gjerne med forslag til fasong.

Endret av Elanee
Lenke til kommentar

er det noen som vet hvor jeg får tak i en sli bro som ser noelunne bedre ut en denne standar brune dritten jeg har ...har sett man får tak i 3 way sli broer som er en stiv brikke men får man det til vanlig sli? + alle hk har vel ikke samme lengde mellom skjermkorta?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...