Gå til innhold

HTC Diamond - endelig !

nda

Anbefalte innlegg

Endelig skikkelige bilder av det som sannsynligvis blir lansert 6.mai - HTC Diamond :dribble:

Kilde: News Mobile

post-85188-1209849402_thumb.jpg

Spesifikasjoner:

• 2.8-inch VGA display
  • WinMo 6.1 Pro
  • WiFi, Bluetooth 2.0
  • eGPS, FM tuner
  • Quad-band HSDPA 7.2
  • 4GB internal flash, microSD slot
  • 528MHz CPU
  • 3.2 megapixel camera with autofocus
  • 10.7mm (0.47-inches) thick
  • Supposedly also features an orientation sensor / accelerometer

Can't wait :dribble:

Endret av nda
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

3D menyer i nye touch-flo høres bra ut + forbedret kontaktliste + ACCELEROMETER + visning av albumart ala coverflow (Ipod) + animert værapplikasjon + webbrowser med resizeing av innhold. Tilgjengelig i juni :)

Endret av Madmax500
Lenke til kommentar
Ser flott ut den.. Irriterer meg bare så over skjermstørrelsen.. iphone som har 3.5" skjerm er etter min mening perfekt.. 2.8 blir litt lite!

iPhone har vel 3"?

Ser flott ut den.. Irriterer meg bare så over skjermstørrelsen.. iphone som har 3.5" skjerm er etter min mening perfekt.. 2.8 blir litt lite!

iPhone har vel 3"?

Lenke til kommentar

iPhone har vel 3"?

iPhone har vel 3"?

3.5 inches, multi-touch - iphone..

Spørs om ikke det blir diamond som blir min etterkommer av E90.. litt usikker på denne eller x1.. men vist denne kommer ett par måneder før så..

Lenke til kommentar
3.5 inches, multi-touch - iphone..

Det gjør jo telefonen større også da. Jeg personlig liker at telefonen er så liten som mulig. Diamond har høy oppløsning, så den lille skjermen trenger ikke nødvendigvis å bli et problem.

Lenke til kommentar

192mb ram =) det gjorde denne telefonen enda mer attraktiv..

100 mhz mindre prosesssor men 64mb ram mer en iphone..

Valget står mellom HTC Diamond, SE X1 eller HTC raphael..

Jeg håper og tror at HTC raphael kommer med samme mengde ram.. Og X1 for den saks skyld.

Jeg skriver nesten ikke melding.. men jeg er veldig glad i msn på mobilen.. så vet ikke helt om jeg kan ha en telefon uten tasteratur..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...