gaamst Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Det er ganske mange spillere i den engelske toppserien som får relativt lite oppmerksomhet i forhold til hva de leverer på banen. Jeg vil gjerne vite folks topp 3 undervurderte spillere fra Premier League. Her er min: 1. Olof Mellberg (Aston Villa) 2. Christopher Samba (Blackburn) 3. Brad Friedel (Blackburn) Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 1. Brad Friedel 2. Jimmy Bullard 3. Antonio Valencia Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Noen spillere, ikke i riktig rekkefølge Jimmy Bullard Laursen Milner N'Zogbia Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Brad Friedel er en av dem garantert. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Freidel Bullard Laursen Er ikke i noe spesiell rekkefølge Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 1.Friedel 2.N`Zogbia 3.Valencia Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) 1.O'shea 2.Walcott(undervurdert av Wenger) 3.A.Lennon Endret 5. mai 2008 av Toska92 Lenke til kommentar
gaamst Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 1.O'shea2.Walcott(undervurdert av Wenger) 3.A.Lennon Aaron Lennon er heller overvurdert spør du meg, han er god, men virker som om folk tror han er Gud. Definitivt ikke UNDERvurdert. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Synes Shay Given er undervurdert jeg, i tillegg til Brad Friedel. To knallgode keepere som ikke spiller hos de topp 4, og dermed bare blir sett på som gjennomsnittskeepere. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) mellberg laursen pennant friedel ( mest av alle ) lucas neill David Jones Martin Skrtel Endret 9. mai 2008 av ogger Lenke til kommentar
gaamst Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Synes Shay Given er undervurdert jeg, i tillegg til Brad Friedel. To knallgode keepere som ikke spiller hos de topp 4, og dermed bare blir sett på som gjennomsnittskeepere. Shay Given? Da synes jeg heller Steve Harper er undervurdert. Noen nevner sikkert Alonso skuddet fra ifjor, men det bryr meg lite. Han har stått bra for Magpies i år, og til helgen tangerer han Given i kamper fra start denne sesongen. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Ja, ikke minst Harper. At jeg ikke nevnte han. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Robbie Keane Gareth Barry Lescott Agbonlahor Flamini (selv om han har begynt å få oppmerksomhet utenfor Arsenal nå) Mellberg Bentley Yakubu Yobo Hangeland Tevez Carrick Viduka (selv om han vel strengt tatt er ferdigspillt så har han blitt overraskende undervurdert i.l.a karrieren) Papa Bouba Diop Sylvain Distin Pedro Mendes Malbranque Scott Carson Endret 8. mai 2008 av Solaar Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Wes Brown (Man Utd) Brad Friedel (Blackburn) Elano (Man City) Christopher Samba (Blackburn) Stilian Petrov (Aston Villa) Darren Flethcer (Man Utd) Michael Carrick (Man Utd) Salomon Kalou (Chelsea) Sylvain Distin (Man City) Nabib Beye (Newcastle) Ji-Sung Park (Man Utd) Richard Dunne (Man City) Nigel Reo-Coker (Aston Villa) Endret 9. mai 2008 av Rexacurz Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Reo-Coker spiller for Aston Villa Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Av United spillere synes jeg disse blir undervurdert, værtfall av folk der jeg bor...: Carrick spesielt. Fletcher Park Brown Tevez Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Fletcher og park er vell ikke undervurdert. Begge to er middelmådige spillere. Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Åssen kan Tevez bli en undervurdert spiller? Alle, som jeg kjenner, synes at han er rå! Tevez er en utrolig spiller som gjør alltid jobben sin. Bentley er heller en overvurdert, han tror at han er best. Makan drittsekk. Jeg har stor sans for Skrtel, han er ikke dårlig som de fleste påstår. Han kan ofte plassere seg selv i feil sted av og til, men ellers er han jævlig bra! Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Åssen kan Tevez bli en undervurdert spiller? Alle, som jeg kjenner, synes at han er rå!Tevez er en utrolig spiller som gjør alltid jobben sin. Bentley er heller en overvurdert, han tror at han er best. Makan drittsekk. Jeg har stor sans for Skrtel, han er ikke dårlig som de fleste påstår. Han kan ofte plassere seg selv i feil sted av og til, men ellers er han jævlig bra! er litt uenig ,Skrtel plasserer seg sjelden feil og er etter min mening bådde bedre en Daniel Agger og Jamie Carragher Endret 9. mai 2008 av ogger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå