Gå til innhold

Stille og god kjøler til 8800 GT?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er på utkikk etter vgakjøler selv, og etter flere timer med nettsøking har jeg konkludert med at Thermalright HR-03 GT kjøleren er den mest effektive og stillegående. Det som trekker ned er prisen.

 

Men det er problematisk å få tak i en slik i Norge. Jeg finner stort sett bare v01-modeller (med 3 heatpipes istedenfor 6) i nettbutikkene. Har vært inne på tanken å kjøpe fra usa, men også der er det vanskelig å finne butikker med denne kjøleren

Endret av frankpettersen
Lenke til kommentar
Kan du dele med oss andre hvilken kjøler du mener ? Ingen link i innlegget ditt...

 

My bad. Refererte til kjøleren OP nevnte som eksempel, altså Thermalright HR-03 GT. Denne testen er forholdsvis ny, og tar for seg flere kjølere som vi finner på markedet i dag. Jeg har bestilt en Zalman VF900 etter å ha lest testen. Den er riktignok ikke like effektiv, men omtrent like stillegående og nesten halvparten så dyr. Siden jeg ikke overklokker håper jeg den holder til mitt formål

 

edit: Etter å ha lest artikkelen til Pastafarian ville jeg også ha vurdert en cooler master. Men bestilt er bestilt :)

Endret av frankpettersen
Lenke til kommentar

Bestilte diverse utstyr der for noen timer faktisk, bl.a. et kabinett. Kunderservicen skal være noe av det bedre der ute. Brukeromtalene ligger på 9.7 av 10 totalt.

 

De sender som gave, ja. Anbefaler å spørre på forhånd for å forsikre deg om at det er utveien for slippe avgifter når pakken ankommer Norge. :)

 

Frakta er noe dyr, men det er bare å gjøre en sammenlikning med andre nettbutikker. Ca. 20-30,- USD med USPS. Noe dyrere med Fedex, til gjengjeld er da pakken forsikret om noe skulle skje under forsendelsen, f.eks. at den havner et annet sted, og da vil Fedex gjøre opp for seg uten videre kostnader å få den levert til vedkommende umiddelbart.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...