Gissan Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hei! Hvordan er dette? Takker for all kritikk. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Blir litt lei av disse, en fugl som flyr over vannet, om det er svane, måse eller havelle spiller det egentlig ikke så stor rolle for meg, dette blir bare for uoriginalt. Får å gi litt mer spesifikk kritikk; For lite luft foran, av alle fotografer så burde fuglefotografer vite best, at bilder bør ha mer luft i den retningen objektet ser eller flyr i dette tilfellet. I tillegg ville kanskje dette vært bedre som panorama? Vingen blir også litt forstyrrende for meg, synd at den lider av bevegelsesuskarphet Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Enig med Aak1 over i at bildet mangler rom til høyre. Ellers syns jeg fargene var blasse og tamme, spes gjør dette seg bemerket med bakgrunnen. Uskarpt var det også. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Then how is this? Mer luft foran, og skarpere hode (sjekke noe galt i skaleringen til web på det forrige). Det er også mer action i dette, synes jeg. Endret 3. mai 2008 av Gissan Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Mye bedre! Skjønner ikke hvorfor du ikke postet denne versjonen først. Mye finere farger, mer spennende omgivelser og skarpere. Er denne en ucroppet versjon? EDIT: Croppe litt tettere? Oppe og nede mener jeg Endret 3. mai 2008 av Aak1 Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Mye bedre! Skjønner ikke hvorfor du ikke postet denne versjonen først.Mye finere farger, mer spennende omgivelser og skarpere. Er denne en ucroppet versjon? Ja, det er en ucroppet versjon. Takk for fine ord. Her er mer fugl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå