Gå til innhold

[GTA]"You need to wear Suit and tie to the Interwiev" huh?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har jo på meg Dress og slips til intervjuet, men jeg har også dress bukse? :o

Du må kjøpe ett sett, altså hele dressen...tror jeg. Prisen på et sett ligger på 1000 til 3000$, om det funker for deg vet jeg ikke, men det funket for meg på ett oppdrag der det stod akkurat det samme...

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Du må kjøpe ett sett, altså hele dressen...tror jeg...

Men det går ikke an og kjøpe bare ett slips liksom ? :o

Det tror jeg faktisk ikke er mulig...

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

Du må kjøpe ett sett, altså hele dressen...tror jeg...

Men det går ikke an og kjøpe bare ett slips liksom ? :o

Det tror jeg faktisk ikke er mulig...

@Lande: Veldig mange handler over nettet, ofte kanskje med foreldrene sine visa kort...

Jeg driver med det Lawyers oppdraget altså, og jeg handler ved den butikken som er rett ved siden av Lawyers banken eller hva det er..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Du må kjøpe HELE dressen, og ikke buksa etterpå. Så må du kjøpe deg et par dress sko.

Gjorde feil på dette selv, og fikk samme problemet, men fant ut hva som var feil.

Lenke til kommentar

Du kjøper dress med slips på Persue eller hva den butikken heter. Der koster dress med slips 1000$. De andre dressene som ikke har slips koster fra 600$ til 2000$. Men du skal altså ha en dress med slips og du får ikke kjøpt slips utenom. Du skal også ha noen matchende sko til ett av oppdragene ihvertfall, koster 200$,

Anbefaler deg å kjøpe den svarte dressen som henger til høyre på et stativ når du kommer inn i butikken. Nærmest kassen der mellom veggstativet og det neste henger en svart dress med slips. Kjøp den og de svarte dresskoene så burde det gå an å slippe inn på intervjuet. Det var ihvertfall det jeg hadde på på begge de dressoppdragene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Et lite tips.

Etter du har skutt Goldberg, skyt ruta til venstre bak han og hopp ut, ta bilen som står parkert og kjør. Da sparer du litt tid.

Lenke til kommentar

Best å unngå å bli busted hvis man har samlet på seg et arsenal med våpen. Bedre å bare stikke av eller bli skutt så du våkner på sykehuset. Da beholder du våpnene. Eneste gangene jeg har greid å bli Busted er hvis jeg er på vei inn i en bil jeg stjeler, og purken allerede har stoppet og kommer mot meg. Da får jeg ikke gjort noe mens animasjonen pågår, og vips så står de der med pistolen i trynet ditt.

Lenke til kommentar
Best å unngå å bli busted hvis man har samlet på seg et arsenal med våpen. Bedre å bare stikke av eller bli skutt så du våkner på sykehuset. Da beholder du våpnene. Eneste gangene jeg har greid å bli Busted er hvis jeg er på vei inn i en bil jeg stjeler, og purken allerede har stoppet og kommer mot meg. Da får jeg ikke gjort noe mens animasjonen pågår, og vips så står de der med pistolen i trynet ditt.

Jeg har noen ganger kommet helt ned i knestående, men så begynner jeg å løpe som faen igjen og da bare skyter de på meg så jeg enten dauer eller klarer å stikke av.

Lenke til kommentar
Et lite tips.

Etter du har skutt Goldberg, skyt ruta til venstre bak han og hopp ut, ta bilen som står parkert og kjør. Da sparer du litt tid.

Hehe, det skulle jeg ha visst før jeg gjorde oppdraget. Jobbet meg helt ned og hadde fire stjerner da jeg til slutt greide å komme meg ut. Greide dog å riste de av meg, så det gikk fint allikevel. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...