ZyNTaX_1337 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Må bare si WOW! Dette ser nice ut! Spillet klikket når jeg skulle inn i byen, men regner det virker når jeg prøver igjen nå :-) Lenke til kommentar
Dec Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Ser at d er bekreftet at det vil bli PVP i open beta, ikke bare singel player. Er spent på å høre om det flyter bedre(høyere og mere stabil framerate) enn det de fleste av oss opplevde i Gamespot sin AOC weekend for noen uker siden. Jeg har en low-end pc og det fløt bra med medium innstillinger i singel-player, problemene kom som sagt i PVP. Noen fått spilt PVP så langt med denne betaen? Lenke til kommentar
tretoen Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hvordan er det med å utforske? Er en bunnet til å følge en sti som en annen sa her på forumet? Eller kan man faktisk hoppe og springe rundt omkring - inn i skogen for eksempel. Liker det som i WoW, hvor du kan utforske stort sett alt. Kan det sammenlignes? Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Det er ikke slik som i WoW. Zonene er store, men mindre fri og mer linære. Det ligner mer på det du kan se i EQ. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 2.4 GHz CPU, 2GB Ram, 8600GT 512 MB loadingtider på inntil 10min og framerate på ikke høyere enn 15 med alt på low.. Noen andre som sliter? Har 100-150 fps i wow med alt på maks ( 50 i byer ) Lenke til kommentar
ZyNTaX_1337 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 2.4 GHz CPU, 2GB Ram, 8600GT 512 MB loadingtider på inntil 10min og framerate på ikke høyere enn 15 med alt på low.. Noen andre som sliter? Har 100-150 fps i wow med alt på maks ( 50 i byer ) Er en grusom lagg og trege loadingtider ja Men er jo bra at det er det, sånn at de får fiksa det til releasen. Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Det er ikke slik som i WoW. Zonene er store, men mindre fri og mer linære. Det ligner mer på det du kan se i EQ. Husk, du er i starter området. Det er jo naturlig nok noe mer lineært der. lvl 1-5 er å følge en sti. Lvl 5-13 er mye friere og lvl 13- har jeg ikke lov til å si noe om. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ja om noe er sikkert så er det vel at Funcom har virkelig gjort en bra jobb! Gameplay,grafikk og lyd må vel være noe av det beste som er der ute idag....ivertfall om vi kun tenker innen mmorpg. Kjører atm på high setting men med aa slått av og ligger fra ca 28fps til i underkant av 60fps. Så langt så går alt meget bra men med endel lagg spikes i ny å ne. Så det skal bli spennans å se åssn dette utvikler seg...men en ting er ivertfall klart...wow har nå fått en voksen konkurent. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Det er ikke slik som i WoW. Zonene er store, men mindre fri og mer linære. Det ligner mer på det du kan se i EQ. Husk, du er i starter området. Det er jo naturlig nok noe mer lineært der. lvl 1-5 er å følge en sti. Lvl 5-13 er mye friere og lvl 13- har jeg ikke lov til å si noe om. slik er det som sagt bere i starten, i noob området. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Kom til level 13 med Stygian Assassin nå. Førsteinntrykk: Grafikken: Helt fantastisk på high, fikk bare lyst til å se på spillet hele dagen omtrent. Var veldig bra laget. Animasjonene var helt supre og fatalities var veldig bra lagd. Fikk et kjempekick hver gang min assassin f.eks stakk kniven i hodet(?) på fyren og så sprutet alt blodet utover og på sjermen PvE: - Quests er veldig bra laget med stemmer og bra animasjoner på NPC'ene. Man får ikke bare enkle quest hvor det står akuratt hvor man skal så man må explore litt og finne det litt ut selv. - Minibossene var morsomme, ikke veldig vanskelige, men noen var vanskelig hvis de var høyere level. - Levelingen var bra og tok fort tid, var så morsomt at jeg ikke merket at jeg gikk opp i level... Plutselig var jeg 5 level høyere en gang PvP: Spillte team anihialation, var ganske moro selv om jeg ikke viste alt jeg skulle gjøre, men lærte litt etterhvert. Assassin var helt utrolig i PvP, døde ikke en eneste gang av alle de 3 rundene jeg hadde og mange kills. Combos var enkle å utføre siden assassin sine comboer tar ikke spesielt lang tid. Bugs: Var en del buggs ja og klienten crashed noen ganger, men det er jo beta og det er til og med en eldere klient av spillet vi spiller. Konklusjon fra level 1-13: 9/10 pga utrolig mange buggs, men hvis dette blir/er fikset så er det helt klart en 10/10 av meg av konklusjonen av de få levelene jeg har spillt. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Ser veldig bra ut, men også rom for en god del forbedringer. Det var ikke sånn at "wow, dette klarer jeg ikke å legge fra meg", det var litt mer "oj, dette har jeg jammen sett i et annet spill før (wow)", og fikk den følelsen av at nå har jeg begitt meg ut på noe ekstremt tidkrevende som vil komme til å koste enorme mengder tålmodighet og utholdenhet. Så langt har quester virket veldig repetativt, det er typiske grindequests der man enten skal kverke noe, kverke noe og samle ting fra de man kverker, eller samle noe annet og sannsynligvis blir nødt til å kverke en hel del ting på veien dit. Jeg skjønte ikke helt hvorfor de har gjort det mulig å spille singleplayer på noen av questene, og jeg tenker at jeg kunne fint klart meg uten singel player i et mmorpg spill. Jeg hadde også foretrukket at natt og dag hadde vært en naturlig ting av miljøet i denne verdenen. Alt jeg har sett av quests til nå har vært med npcs der de snakker med lyd og tekst, ikke bare tekst, dette er jo bra, men samtidig litt slitsomt siden "skuespillerne" virker litt stive og har det samme ansiktet selv om det snakker om drap og kjærlighet. Og det blir som regel litt langtekkelig, og man gidder ikke å bli sittende å høre på en monoton samtale i ti minutter bare for å finne ut hva man skal gjøre. Atmosfæren er veldig bra, men det er ikke det samme magiske som man gjerne opplevde i world of warcraft, det er veldig realistisk og det blir mer som å havne tusen år tilbake i tid, enn å havne i en annen verden. Det er enormt detaljert, og selv den lille øyen man starter på virker uoversiktlig stor, og når man sammenligner den med resten av verden på kartet blir man bare forvirret over avstandene. Kampsystemet virker veldig bra, men en ting jeg har hatt et problem med så langt er at jeg løper bort til en fiende og så høyreklikker jeg den, og selv om jeg da forventer at kampen er kommet i gang, så skjer det ingenting, jeg får da bare juling fra fienden. Jeg må aktivt inn i knappen og sørge for å selv slå hvert eneste slag, og også bestemme retningen jeg slå r på og sørge for at jeg får inn noen gode kombinasjoner. Hvis det kommer flere monster må jeg være rask og presis, eller løpe vekk derfra så raskt jeg kan. Et par sekunders ubetenksomhet betyr som regel at man dør. Så man får virkelig følelsen av å slåss på en mye større måte enn i tidligere spill. Kommer tilbake med mer, hvis jeg kommer på noe. Endret 7. mai 2008 av Bellicus Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Uten at jeg gidder å skrive så mye, så er jeg stort sett enig med bellicus. Det er et interessant og spennende spill. Combat er det som er morsomt, quests er dessverre for meg altfor kjedelige.. Og det er vel quests som er det mest negative for meg akkurat nå. I tillegg til at områdene ikke er fullt så åpne som det du finner i wow. Men verdenen er uansett kjempeflott! Spillbarheten er det ingenting å si på. Minimalt med lagg og en sjelden krasj iblant. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 husk at dere har spilt 1-13. Der det er meningen at ting skal være lett og sonene enkle. bare vent til dere kommer ut 20+, då blir det helt annderledes. natt og dag er også en naturlig ting av miljøet, dette er gammelt nytt om man hadde fulgt med. Om du syntes sammtalen er kjedelig ras gjennom, og les questloggen.. er ikke vanskligere en det. Det er massivt kjør på at spillet skal ha mer singelplayer av mange på aoc forumet, desteny questene er heller ikke singelplayer hele spillet. at det ikke er autocombat er en vanesak, var uvant i starten for meg også. At noen sekunders ubetenksomhet betyr at du er død er ganske overdrevent, om du ikke angriper en hel gruppe mobs. selv i wow måtte du faktisk trykke på spells og angrep for at de skulle gjøre noe. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Åsen tror dere jeg vil klare meg med e6600 2.4 ghz 2 gb ram 320 mb grafikk kort 8800 gts. Målet er å klare medium på 1280 oppløsning. etter hva folket her mener om spillet kan jeg bare si att jeg gleder meg knall Endret 7. mai 2008 av neoman Lenke til kommentar
Walts Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Åsen tror dere jeg vil klare meg med e6600 2.4 ghz 2 gb ram 320 mb grafikk kort 8800 gts. Målet er å klare medium på 1280 oppløsning. etter hva folket her mener om spillet kan jeg bare si att jeg gleder meg knall du vil nok klare det helt fint, har ca samme speccs bare en litt bedre CPU og jeg kjører det på medium med 1680x1050 oppløsning med ca 40fps Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 husk at dere har spilt 1-13. Der det er meningen at ting skal være lett og sonene enkle. bare vent til dere kommer ut 20+, då blir det helt annderledes. natt og dag er også en naturlig ting av miljøet, dette er gammelt nytt om man hadde fulgt med. Om du syntes sammtalen er kjedelig ras gjennom, og les questloggen.. er ikke vanskligere en det. Det er massivt kjør på at spillet skal ha mer singelplayer av mange på aoc forumet, desteny questene er heller ikke singelplayer hele spillet. at det ikke er autocombat er en vanesak, var uvant i starten for meg også. At noen sekunders ubetenksomhet betyr at du er død er ganske overdrevent, om du ikke angriper en hel gruppe mobs. selv i wow måtte du faktisk trykke på spells og angrep for at de skulle gjøre noe. er i closed beta så jeg har kan bli lvl 80 om jeg vil.. Det med natt og dag er faktisk den biten av questene som jeg liker, syns bare det blir litt for mye springing, løpegutt, fram og tilbake mellom personer og items. Og savner faktisk litt grindequests gå til område abc, drep 10 x og 10 y, plukk 5 n osv. Til nå føler jeg at jeg springer mellom white islands, tortage, acherionian ruins, tortage og underhalls, tortage. Min høyeste karakter er per i dag lvl 20 og har reist til hub-området for min rase. Men valgte å ikke fortsette så mye på denne, fordi jeg ville prøve flere karakterer. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) At noen sekunders ubetenksomhet betyr at du er død er ganske overdrevent, om du ikke angriper en hel gruppe mobs. Jeg snakket jo om grupper, kanskje det var litt uklart skrevet. Men ja, dersom man har 2-3 stykker på seg må man være kjapp på labben og bruke det man har. På ett enkelt monster mister man knapt helse, hvertfall i starten. Man regenerer også helse veldig raskt, så ser ut som vi slipper sånne uendelige mat og drikke pauser som i wow. En annen ting som var litt vanskelig var bruk av skjold, virket nesten så knotete at det ikke var vits å prøve det, så antar at det trengs en del trening før man virkelig klarer å bruke skjold på en bra måte. Tror det lønner seg å lese gjennom manualen når det gjelder dette med kamp, når man får spillet, for å forstå hva man driver med. Endret 7. mai 2008 av Bellicus Lenke til kommentar
held hofftage Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 AAAAAHHHHH GLEDER MEG SÅNNN!!!!!! er jo bare snakk om under 2 uker igjen til vi får det i posten Slutt på drikking, jobbing og uteliv....Nå blir det AoC for alle penga Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 At noen sekunders ubetenksomhet betyr at du er død er ganske overdrevent, om du ikke angriper en hel gruppe mobs. Tror det lønner seg å lese gjennom manualen når det gjelder dette med kamp, når man får spillet, for å forstå hva man driver med. Dette lærer du fort, du starter altså mye før du får støvsamleren, altså selve spillet. (eske) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå