Bruker-104685 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Da er Grand Theft Auto IV ute i butikkene og folkene har kjøpt det beste spillet som heter Grand Theft Auto IV. Dere rydder rommet, handler inn snacks for å bure seg inne med spillet, noe som jeg vil gjør dem neste dagene!! Her kan vi ta deres førsteinntrykk og andre ting dere vil snakke om Grand Theft Auto IV. Viss dere skal ha hjelp, vennligst bruk spoiler som der kan du skrive svarerene og det dere trenger hjelp til.. Endret 29. april 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
SpillFyr123 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jo , en ting jeg har merka .... Ikke prøv og svinge uten å bruke bremsene . Kjøringen er realistisk så det er ikke San Andreas kjøring lenger. Lenke til kommentar
værdama Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jo , en ting jeg har merka .... Ikke prøv og svinge uten å bruke bremsene . Kjøringen er realistisk så det er ikke San Andreas kjøring lenger. haha, hørte de sa så i GT reviewen=) gleder meg så utrolig, fikk holdt av ett eksemplar hos den ene butikken som faktisk har nattåpent i sandefjord, Så det blir en lang natt! wrooom. Lenke til kommentar
Smudingen Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg merka det med svinga når jeg skulle ta min første sving i dag jeg også. Vanvittig morro er det uansett! Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Grafikken, hva synes dere om grafikken? Etter sigende sies det at PS3 har minst popup av objekter, så jeg tror jeg velger PS3 utgaven fremfor 360 denne gang Endret 28. april 2008 av Vallhall Lenke til kommentar
værdama Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Grafikken, hva synes dere om grafikken? Etter sigende sies det at PS3 har minst popup av objekter, så jeg tror jeg velger PS3 utgaven fremfor 360 denne gang PS3 har litt bedre AA og sliter ikke med noe særlig popins, men vist du ser på noen av xbox360 reviewen'e der ute så så er du noe gameplay og jeg kan ikke si noe annet enn at det ser fantastiskt ut. Selv så falt valget på xbox360 versjon pga mer behaglig kontroller rett og slett. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Mulig å legge ut skikkelige breie slædder? Lenke til kommentar
Antonio Montana Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 værdama skrev: haha, hørte de sa så i GT reviewen=) gleder meg så utrolig, fikk holdt av ett eksemplar hos den ene butikken som faktisk har nattåpent i sandefjord, Så det blir en lang natt! wrooom. Men i helvete da! Kjenner du Thor eller? Lenke til kommentar
eminem1 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Har lyst på dette spille, men ser ut som om det blir helt likt som de andre..:S er det bedre slåssmåter osv..? Hvordan er det å spille når man ikke gjør oppdrag Lenke til kommentar
Maniac92 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Liste over mulige achivments... Link Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Liste over mulige achivments... Link Warm Coffee (5 points) - Successfully date a girl to be invited into her house. :!: Lenke til kommentar
praystation Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Grafikken, hva synes dere om grafikken? Etter sigende sies det at PS3 har minst popup av objekter, så jeg tror jeg velger PS3 utgaven fremfor 360 denne gang Synes grafikken er helt grei, men ikke noe mer. Synes faktisk Burnout Paradise er litt bedre. Popups finnes det, men ikke slik at det er irriterende. Noe av det kuleste er dagssyklusen hvor byen endrer farger og atmosfære i takt med klokka. Var litt vanskelig å kjøre til å begynne med, men man blir vant til det etter hvert. Har ikke spilt så mye enda, men det virker veldig lovende. EDIT: Da har jeg fått spilt en god del ekstra og må bare si at jeg blir mer og mer imponert over spillet. Byen er bare enorm med utrolig mange muligheter og yrende liv. Spesielt det avanserte værsystemet er med på å forsterke realismen. Det som slår meg er at det vil ta lang, lang tid å utforske alt og fullføre alle oppdragene. Oppdragene er litt slappe til å begynne med, men det tar seg vel opp etter hvert. Går som regel ut på å hente A og bringe det til B. Uansett, dette er et utrolig bra spill, ikke på grunn av det visuelle, men på grunn av størrelsen, mulighetene, humoren, karakterene, atmosfæren, variasjonen og realismen. Endret 29. april 2008 av praystation Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 jeg spilte på ps3 igår, og fikk det til min 360 idag. Flere som har prøvd spillet på begge som synes det er vanskeligere å kjøre på ps3? Virka som om bilene var mer burnevillige og "skled" mer rundt på ps3. Kan også hende at det var fordi jeg var veldig sliten når jeg prøvde spillet i går da.. PS: denne er ikke ment som kritikk til noen av konsollene, bare lurer på om andre synes det samme som meg... Lenke til kommentar
daruu Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Mulig å legge ut skikkelige breie slædder? Japp går ann det Er spessielt fett å stå å burne til dekka blir ordentlig varme(=mye røyk) for så å slippe bremsen å ligge bredt 2-3 svinger på rad Lenke til kommentar
papo1 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Er det noen som har prøvd multiplayer og kan fortelle litt om dette? Lenke til kommentar
sunh Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg tviler sterkt på at fysikken er forskjellig på PS3 og 360. Når det er sagt er noen av bilene veldig følsomme på gassen, noe jeg liker. Det er en større utfordring å kjøre bilene enn før, noe som gjør kjøre-delen er mye mer underholdende. Svar til deg lenger opp; Ja, man kan legge ganske ålreite breislædder med flere av bilene, men det er ofte vanskelig å holde den brei og samtidig ha særlig fart. Det er ganske lett å spinne bilen helt rundt slik at den stopper opp, men her er det garantert rom for å perfeksjonere seg. Lenke til kommentar
Lolcat2016 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Sjekk ut byguiden til Liberty City som du finner i spillcoveret. Utviklerne av GTA har en viss sans for humor... Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hva er achivments i xbox 360 systemet igjen? Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 To spørsmål: 1. Går det an å slå av radioen? 2. Kan man skjule våpen i jakken slik at man ikke trenger å manuelt velge våpen hver gang man trenger det? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Er så herlig med de svære SUV'ene! Skikkelige treige svære vrak og som er en liten utfordring å lukeparkere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå