aGal Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Kanskje ikke tidenes latter kule men i allefall her kommer en: Noen som vet hvor en får kjøpt didoder billig? Jeg: 12 v led til 15,- på biltema trur jeg. Er i fargene blå og rød. Type nr 2 Kjøpte 4 stk. blå LED dioder på biltema for et par uker siden som jeg skulle ha i det nye kabinettet mitt, men de lyser ikke noe særlig når jeg har kobla alle fire LED diodene til en 4 pins kontakt.. Så hvis du gjør som meg, så anbefaler jeg at du kobler to diodoer pr. 4 pins kontakt, ikke fire som jeg gjorde... Sype nr 3 Genialt bra! Skal ha grønt lys i PC-en min, og da kan jeg kjøpe dioder i stedet for katoder! Eller er det dumt? Haha... Og for de som ikke skjønte den: Vet ikke om leds er dumt istede for katoder, men i allefall: Biltema har jo bare røde og blåe leds. Han nederste typa vil ha grønne. Skjønt han kan jo kjøpe fra et annent sted. Litt morsomt, men ikke veldig. (nå har jeg rotten humor) Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Skjønner den fremdeles ikke Lenke til kommentar
aGal Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Skjønner den fremdeles ikke Virker som type nr 2 er litt ivrig på grønne led's fra biltema. Noe dem ikke har. :!: Han har tydelig vist lest _litt_ fort... Skjønner ? Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Åja hahahaha..... nei. Beklager. Det er ikke alle som synes det samme er morsomt Lenke til kommentar
aGal Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Åja hahahaha..... nei. Beklager. Det er ikke alle som synes det samme er morsomt Nei det har du rett i :!: Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hmm nå fikk jeg veldig lyst til å skjønne denne Sikkert morsom når man skjønnern :!: Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Tror hele poenget var at person 3 ville kjøpe grønne lys fra biltema, men biltema solgte ikke grønne lys. Derfor kunne han ikke kjøpe lys fra biltema. Endret 28. april 2008 av -MK- Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 og da kan jeg kjøpe dioder i stedet for katoder! wait, WHAT?? Lenke til kommentar
V_B Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 kjøpe dioder i stedet for katoder denne var bedre enn poenget i dette gullkornet =P Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 kjøpe dioder i stedet for katoder denne var bedre enn poenget i dette gullkornet =P ja, LOL. Tror det var et gullkorn at han som posta det ikke konsentrerte om dette i stedet... katoder, hahahaha *rall* lættis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Den her var så dum at det gjør vondt i prostataen Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Trodde det var snakk om dildoer... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Mulig jeg tar feil her, men trenger vi Bruker 2 her? Fjerner man ham/henne blir det mer slik: "Biltema selger i fargene rød og blå." "Genialt, da stikker jeg og kjøper grønne." Litt småmorsomt, men det andre innlegget gjorde det bare forvirrende. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 BTW, hvorfor i helvete selges ikke grønne LED? Da hadde sett så fett ut i et tastatur. Kan vel ikke si dette sikkert da jeg aldri har sett det men.. Forestiller meg det Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Du får prøve å finne noen gule og sette de veldig nært de blå. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hehe, ikke så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jaja, bare de normale standard fargene. Kan da ikke være så vanskelig å finne opp gule og grønne LED når de har blå og røde? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Han kan vel kjøpe grønne diodar i ein anna butikk...sto ingenting om at han skulle kjøpe på Biltema. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå