Gå til innhold

Tråden for Doctor Who og andre "who" relaterte emner...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

å herregud, Donna? Fikk nok av hu i runaway bride.

Gleder meg til Piper kommer igjen, men tror det er bare en gjestevisitt.

Kommer Jack tilbake igjen da?

Må si at de 4 siste i Series 3, er det beste hittil. Mye middelmådige episoder, men mye humor.

Sparer series 4 til det har kommet litt flere episoder.

Til trådstarter; følger du med på Torchwood og Sarah Jane Adventures også?

(og det heter series[/] ikke season)

Lenke til kommentar

Følger med på torchwood,utrolig bra serie :)

har enda ikke satt meg inn i Sarah Jane Adventures,

men vurderer å begynne snart,annebefaler du det?

leste et sted at Jack skulle komme tilbake til sesongavslutningen,men husker ikke helt hvor det var :)

Lenke til kommentar
Følger med på torchwood,utrolig bra serie :)

Nåja, det er mulig enda mer ræva enn Dr. Who, men det er så dårlig at det er bra.

At alle har lyst å kn***e hverander er ganske søkt, og utrolig at de kommer unna med. (går ikke dette ganske tidlig på kvelden i England?)

Dog skal det sies at series 2 var milesteg foran series 1. Liker seff crossover med Dr. Who, bl.a. i Series 3 når doktoren besøker Shakespeare, og Queen Elisabeth I kommer inn, så ser hun doktoren og roper:

Queen: The Doctor! My eternal Enemy! OFF WITH HIS HEAD!

Doctor: "But but...we haven't met!!! ... yet!"

(når får vi svar på denne continuty "feilen" tro?)

har enda ikke satt meg inn i Sarah Jane Adventures,

men vurderer å begynne snart,annebefaler du det?

Ikke jeg heller, da det ikke er så mye referanser til den, utenom den ene episoden der de møtes. Skal nok touche innom den etterhvert.

Lenke til kommentar

huff... dama er ikke annet en grusom. Håper de raskt sparker henne ut av serien, hvis ikke tror jeg at jeg gir serien opp.

Vel nå har jeg ikke sett 1 episode i series 4 enda da.

Til dere som har sett noe, hvordan er hun?

Lenke til kommentar

huff... dama er ikke annet en grusom. Håper de raskt sparker henne ut av serien, hvis ikke tror jeg at jeg gir serien opp.

Samme her. Men så har jeg et crush på Martha da.

Håper Martha blir mer med, og at det ikke stopper med forrige episode.

Lenke til kommentar

jeg er utrolig spent på neste episode :)

lurer på hvordan forklaringen på hvordan "Jenny" er Doctorens datter kommer til å vere.

har to teorier selv:

1

de(som kidnappet Martha) har brukt DNAet fra hånden til doctoret(den i glassbeholderen) og laget henne.

2

hun er moren til Susan(fra den originale serien)

Men er kansje jeg er helt ute på jordet med disse teoriene,

uansett gleder meg til neste episode;

The Doctor's Daughter (10.mai)

Endret av Missy9001
Lenke til kommentar

Den gamle dama der ødelegger litt av serien synes jeg. Har vel sett frem til siste episode lansert i UK, og må si jeg begynner å bli mer og mer lei den gamle kjerringa :(

Enten får han "reise" alene, eller så får de finne et mer anstendig kvinnemenneske.

Lenke til kommentar

favoritten min er fremdeles Rose (gleder meg til hun kommer tilbake)

og derreter kommer Martha.

men Donna er egentlig ikke så gale som folk sier, snakker litt mye det gjør hun.

men hun har forbedret seg veldig siden julespesialen. :)

Lenke til kommentar

Fant disse spoilerene for neste episode på en nettside

To av dem er falske,men resten er sanne:)

2) Donna refers to The Doctor's daughter Jenny as "GI Jane".

1) The Doctor is "processed".

3) Martha falls into a bog.

4) The Doctor puts a gun to a man's head.

5) There is talk of a being called 'The Great One'.

6) The Hath are genetic descendants of a race known as the Haemovores.

7) Martha puts a fish's shoulder back in place (or perhaps in plaice?).

8) The Doctor doesn't need a female to spawn a daughter - he is capable of doing it all on his own.

9) Jenny tells The Doctor that she saw someone called Susan die in the Time War, which upsets him greatly.

10) After putting a stethoscope to Jenny's chest, The Doctor is surprised by what he hears.

jeg for min del tror nr.4 ettersom doktoren hater våpen er falsk ellers er jeg ikke helt sikker :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
jeg for min del tror nr.4 ettersom doktoren hater våpen er falsk ellers er jeg ikke helt sikker :)

Han gjorde jo det, men bare for å "prove a point".

Nå får BBC se og bli kvitt Tate kjærringa, makan til dårlig skuespiller, og dårlig manus for henne. skravle skravle, og være irriterende?

aaargh.

Billie viste jo sitt søte fjes i episode 1 (?), og siden har vi ikke sett henne.

Marta redda iallefall 2 episoder.

Nei få tilbake Captain Jack, og Rose!

Lenke til kommentar

leste et sted (tror det var i SFX)

at alle kommer i sesongavsluttningen Captein Jack, Rose, Martha og Sarah Jane.

hele Tardisen kommer til å vere full :p

Ukens episode var utrolig bra

likte veldig godt scenen da alle var mistenkte,

og den på kjøkkenet da han kurerte seg selv var utrolig morsom :)

Endret av Missy9001
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har nettopp sett ferdig episode 8, "Silence in the Library". Personlig, så synes jeg den er den suverent beste episoden til nå i sesongen. Skrevet av Steven Moffat ("Blink", sesong 3), så det skulle borge for kvalitet.

Veldig nysgjerrig på hvilket forhold River Song har til doktoren i hans framtid. Vel, man må holde tunga rett i munnen her, og følge nøye med på neste episode. Det blir sikkert like finurlige tidslinjer som i "Blink" Snedig vri med den lille jenta med en hel planet inne i hodet. Eller er hun virkelig ei jente?

Lenke til kommentar
Har nettopp sett ferdig episode 8, "Silence in the Library". Personlig, så synes jeg den er den suverent beste episoden til nå i sesongen. Skrevet av Steven Moffat ("Blink", sesong 3), så det skulle borge for kvalitet.

Veldig nysgjerrig på hvilket forhold River Song har til doktoren i hans framtid. Vel, man må holde tunga rett i munnen her, og følge nøye med på neste episode. Det blir sikkert like finurlige tidslinjer som i "Blink" Snedig vri med den lille jenta med en hel planet inne i hodet. Eller er hun virkelig ei jente?

Syntes ikke denne episoden var noe spesielt. Eneste som er positivt med episoden er at den sterkt indikerer at de vil skrive Donna ut av serien.

Det er da ganske opplagt hva som har skjedd. Hoveddatamaskinen har reddet de 4000+ personene ved å lagre deres hjernemønster, ala walkie-talkie greiene.

Man kan også med stor sikkerhet si at River Song har et vesentlig sterkere forhold til doktoren enn de tidligere kompanjongene.

Lenke til kommentar
Syntes ikke denne episoden var noe spesielt. Eneste som er positivt med episoden er at den sterkt indikerer at de vil skrive Donna ut av serien.

Denne episoden er den klart beste by far denne sesongen. Moffat er en genial skribent/forfatter (eller hva man kaller det).

Og påtide de tar ut den ufattelig irriterende Donna ut av serien. Kommer Rose tilbake for godt kanskje?

Eller blir det kanskje River? (elsket hun i ER, meget bra skuespillerinne)

Lenke til kommentar

Nå har denne sesongen vært så utrolig dårlig at det er skremmende da. Så selv om denne kanskje er den beste denne sesongen, synes jeg ikke den holder særlig mål med de i de to første sesongene.

Det er lite trolig at Billie Piper kommer tilbake for godt, det har hun gjort klart tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...