Simen1 Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 (endret) JPstoeny sier at Japanphoto vurderer å starte opp butikk i Tromsø og at det muligens kan fremskyndes om vi samler inn 100 underskrifter for å få de hit. Denne tråden er en underskriftkampanje for å få Japanphoto til Tromsø. Forhåpentligvis samler vi inn 100 underskrifter ganske kjapt. Skriv løpende nummer, brukernavn i forumet og bosted. Jeg starter: 1. Simen1, Tromsø 2. k-ryeng, Tromsø 3. Hille, stvgr 4. Grizley, Oslo 5. Gmes, Tromsø 6. brk, Finnsnes 7. Tom, Sandvika 8. Stephan from Stavanger 9. Marius Olsen, Trondheim 10 Signert. Lee, Stavanger 11. ART, Tromsø 12. Laban, Osaka/Japan 13. ITW, Alta 14. b.lind, Kolbotn 15. sn0dig, Stavanger 16. meesee, Drammen 17. Lars/lma, Trondheim 18. Andy1300 - Drøbak 19. Stefan-Trondheim/Malvik 20. Petter. Trondheim 21. Madusius. Tromsø 22. Kristallo, Narvik 23. Peekaboo, Fulgu, Tromsø 24. phax, strømmen 25. larskp86, Tromsø 26. Polar1 Tromsø 27. Zimon, ved Oslo 28. pleiadene fra Alta 29. Bikeridr, født oppvokst og bor Tromsø 30. ArcticOC, Tromsø 31. Sprayman,Bardufoss 32. RPA, Storsteinnes (10mil fra Tromsø) 33. Truls Porsgrunn 34. Patrol_33 Tromsø 35. M.H, Kåfjord 36. Thor Håkonsen, Karmøy 37. Pertm, Trondheim 38. JAMM, Kirkenes/Tromsø 39. C.Ronaldo, Tromsø 40. Kaamilla, Bergen 41. olopolo, Kongsberg 42. DonKristo, Harstad 43. Ronny, Stord 44. BorgSol, Senja 45. GunnarDa, Tromsø 46. Sofus71, Tromsø 47. Henzorz, Oslo 48. KnewtFan, Tromsø 49. OddZen, Tromsø 50. KjoTTbein, Tromsø 51. schlinkey, Tromsø 52. tja_, Tromsø Hittil 28 stykker i nedslagsfeltet fra Narvik til Alta. Endret 14. mai 2008 av Simen1 Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 (endret) 2. k-ryeng, Tromsø Endret 28. april 2008 av k-ryeng Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 3. Hille, stvgr? Gir min støtte. Lenke til kommentar
grizley Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 4.Grizley, Oslo. Klarer ikke være i en by som ikke har ei JP sjappe Lenke til kommentar
brk Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 6. brk, Finnsnes (en svipptur med hurtigbåt fra Tromsø) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 Må jo støtte opp om forslaget, selv om det jeg bor vel langt unna. Tom, Sandvika. Tom Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 (endret) You guys are really crazy! :-) Stephan from Stavanger Endret 28. april 2008 av JPstoney Lenke til kommentar
brk Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 You guys are really crazy! :-) Stephan from Stavanger hehe, I think we really need JP up here Stephan, Elkjøp and Expert have had their hands in our pockets too long. There is Spaceworld in Tromsø. but who shops there? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 7. Marius Olsen, Trondheim, men med slekt fra hele farsiden fra Bjerkvik og Tromsø! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 Det har gått litt tull i numereringen. Det er jo dumt å miste stemmer på grunn av feiltelling Det riktige skal vel være: 7. Tom, Sandvika. 8. Stephan from Stavanger 9. Marius Olsen, Trondheim Jeg ante ikke at Spaceworld selger kameraer. Det kunne ikke falt meg inn å handle kamera der. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 (endret) You guys are really crazy!Det sier folk om OL også ;-) Faktum er at det er én oppegående fotobutikk i Tromsø for tiden. Én! De andre som selger kamera driver enten med masse annet rart, som matvarer, mobiltelefoner, vaskemaskiner etc, eller ligger helt på randen av konkurs, i hvert fall sånn som jeg som kunde oppfatter det når man kommer inn i butikken deres. Kan du fortelle meg hvilken annen by i Norge på over 50000 innbyggere som er i samme situasjon? Jeg begriper virkelig ikke at dere ikke ser mulighetene dere har her. Det må da være større markedspotensiale her enn f.eks. i Trondheim der dere allerede har butikk, og det finnes flere andre alternativer? På det sentrale østlandsområdet har dere 10 butikker, om dere tar med Drammen, Fredrikstad og Moss - som alle ligger mindre enn én time fra Oslo. Her i Tromsø må vi kjøre i 18(!) timer for å komme til nærmeste JP-butikk, og det er uten overnatting! I tillegg til de bynære områdene rundt Tromsø, har du dessuten en ikke ubetydelig kundemasse som er i Tromsø med jevne mellomrom, det er faktisk ikke uvanlig å kjøre to-tre timer for å ta seg en bytur her i Nord-Norge. Det føles kanskje ubegripelig, men folk gjør det her. Svært mange har sagt at de er villige til å kjøre fire-fem timer for å komme på IKEA, og da det ble åpnet et stort kjøpesenter i Alta (16000 kvadratmeter, nesten halvparten av Strømmen Storsenter), som ble dømt nord og ned fordi det ikke var kundemasse til det i nærområdet, strømmet folk til fra hele Finnmark, og går i dag meget bra. Endret 28. april 2008 av k-ryeng Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 10 Signert. Lee, Stavanger Lenke til kommentar
brk Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 Det har gått litt tull i numereringen. Det er jo dumt å miste stemmer på grunn av feiltelling Det riktige skal vel være: 7. Tom, Sandvika. 8. Stephan from Stavanger 9. Marius Olsen, Trondheim Jeg ante ikke at Spaceworld selger kameraer. Det kunne ikke falt meg inn å handle kamera der. Var i Tromsø for et par-tre uker siden. mener bestemt at jeg så et 40D i hyllene. (en kompis hadde vært innom for å "kjenne på det". Mulig det var en annen butikk han var innom men jeg mener bestemt at butikken jeg så det i var spaceworld, på nerstranda senteret right? eller var jeg allerede påseila etter en tur på ølhallen? undres. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 10% av målet på 98 minutter. Det er en god start. brk: Det er en fotobutikk på Nerstranda. Kanskje du ikke la merke til at du gikk fra Spaceworld og over dit? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 10% av målet på 98 minutter. Det er en god start.Spesielt siden jeg vet at det er flere Tromsø-brukere som ikke har skrevet seg på, og det er sikkert en og annen slenger som ikke er fra Tromsø, som gir sin støtte også :-) Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 10. ART, Tromsø. Ganske merkelig at JP ikke ser potensialet i Nord-Norge. En fotobutikk i Tromsø vil faktisk trekke kunder fra hele regionen. Troms og Finnmark har 227 041 innbyggere. Og så vidt meg bekjent, ikke en fotobutikk som kan konkurrere på pris og service med internett. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 du er 11. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 10. ART, Tromsø.Du er nummer 11 :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå