sandman__ Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) ~Prosjekt Cube~ Dette er altså kommentartråden til mitt prosjekt; Cube. Her kan dere poste alskens tilbakemeldinger dere måtte ha, og tips og meninger dere måtte mene kan bidra til å gjøre prosjektet bedre. Med dette menes konstruktiv kritikk, og for dere som ikke måtte skjønne hva det innebærer anbefaler jeg å slå det opp så dere unngår flaming etter en håpløs post Her finner dere arbeidsloggen til prosjektet Mvh, Eyvind Frydenlund Endret 28. april 2008 av sandman__ Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Høres spennende ut. Få opp noen bilder til oss. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Dette blir spennende kamerat! Nå har jo jeg hatt æren av en aldri så liten sneak peek, og en ting kan jeg love folkens; dette blir meget bra! Lenke til kommentar
haakonmt Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Dette blir nok knall-bra Etter den teaseren med plexi-biten klarer jeg nesten ikke å vente på neste update Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) link? Endret 27. april 2008 av Gizmo93 Lenke til kommentar
sandman__ Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Sorry, er helt fersk på dette. Her er siste update Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Sorry, er helt fersk på dette. Her er siste update Hehe, interresant prosjekt gleda meg til å sjå sluttresultatet Lenke til kommentar
sandman__ Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Er du alt FERDIG? hehe, er nok ikke ferdig. er mer halvveis (tror jeg ) Driver å ordner resten av bildene jeg har, må ta noe om igjen. Fotografferdighetene mine er rimelig råtne. Og til alle andre, takk for kommentarene. mvh, Eyvind Frydenlund Lenke til kommentar
sandman__ Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Da har jeg lagt inn siste rest av arbeidet som er gjort til nå. Siste update Endret 7. mai 2008 av sandman__ Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Ser bra ut dette. Likte viftegrillene du brukte Hvor har du fått tak i de? Lenke til kommentar
sandman__ Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Takker. Du får dem på performance-pcs, ACRyan Meshx. mvh. Eyvind Frydenlund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå