Gå til innhold

IGN GTA4 Review

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne omtalen gjorde meg faktisk mindre gira på spelet...det er vel hype-detektoren min som går amok. Men antaklegvis er det eit bra spel, som eg nok vil kjøpe før eller seinare. Sannsynlegvis før. ;)

Likar eigentleg ikkje det dei skriv om ein meir truverdig by og engasjerande historie. GTA-spela har alltid vore valdelege, men dei har samstundes vore so karikerte og lite truverdige at det ikkje har vore mogleg å ta dei alvorleg. Dette her høyrast ut som eit mykje "tyngre" spel sånn sett.

Novel, vi får sjå. Det kan jo hende at IGN smører litt tjukt på. :)

Kay

Lenke til kommentar

Presentation: 10

The story is Oscar quality. The use of the phone as a gaming portal is genius. There's really nothing more that could be asked for from GTA IV.

Graphics: 10

The level of detail is astounding. Liberty City feels alive and lived in. While there are some technical issues, the artistic merits push the score to the max. A true marvel.

Sound: 10

The dialogue makes the story. Without the excellent writing and the stellar voice acting, the story would fail. And the soundtrack kills -- more than 200 songs and almost all are great choices.

Gameplay: 10

The cover and targeting system work great. Blind firing with an RPG is a thing of beauty. Everything works in harmony and not a single one of the missions is bad. The most fun I've had in years.

Lasting Appeal: 10

The story will take anywhere from 25-45 hours to complete, depending on your skill level and attention span. There's plenty more to do once you finish the story, such as excellent multiplayer.

Får 10/10 på alt! :dribble:

http://xbox360.ign.com/articles/869/869381p1.html

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

Fy faen jeg fikk sjokk!!!

10/10 er det sjeldent IGN.com gir. Da dem er veldig strenge

Hvem som sa att konsollspill ikke får gode karakterer, dem bør trekke seg tilbake til sin egen "verden"

Dette her tar kaka rett og slett :D

Jeg skreik faktisk for 5 min siden, dette her er det råeste jeg har lest

GTA IV er det beste spillet siden Legend Of Zelda Ocarina of Time :D

Lenke til kommentar

Dette blir stas!

Forøvrig samme scores på PS3...

...og jeg som ikke har bestilt spillet ennå!!!

*legge inn bestilling på Special Edition hos Amazon UK*

Nå kommer vel anmeldelsene til å strømme ut på nett, når først en av de store har brutt sperrefristen.

Endret av AtomicMoog
Lenke til kommentar

"For those wanting to know which version looks better, the edge goes to the PS3. The textures and framerate are comparable, but the PS3 has far less pop-in. The 360 has richer colors, but the PS3 has better anti-aliasing making it look a little cleaner. Because GTA IV can preload onto the PS3 hard drive, the in-game loads are faster"

Da ser det ut som jeg skal beholde GTA IV til PS3 og selger eller returnerer GTA IV til 360!!

Pass deg UrgeLoL :D, denne gangen blir du most :p

Lenke til kommentar
Fy faen jeg fikk sjokk!!!

10/10 er det sjeldent IGN.com gir. Da dem er veldig strenge

De har faktisk ikke gitt 10 som 'totalkarakter' for et spill siden 1999 står det!

Leste det faktiskt :D

Dette her blir bare helt sykt konge

"A "10" is not a score we give out very often. In fact, the last time we gave a 10 to a console game was Soul Calibur in 1999. A 10 doesn't mean a game is perfect -- it means a game is pushing boundaries, expanding a genre, and doing many things to a level so far above and beyond its competitors that they overshadows any flaws. "

Lenke til kommentar

"A "10" is not a score we give out very often. In fact, the last time we gave a 10 to a console game was Soul Calibur in 1999. A 10 doesn't mean a game is perfect -- it means a game is pushing boundaries, expanding a genre, and doing many things to a level so far above and beyond its competitors that they overshadows any flaws."

Dette er første 10/10 siden Soul Calibur som kom i 1999 :D

Det kaller jeg faen sykt!

Lenke til kommentar

Herregud som jeg gleder meg! Det virker jo helt sinnsykt! Det som var SKIKKELIG kjipt var at jeg akkurat i det øyeblikket jeg startet videoanmeldelsen fikk mail fra Absoluttspill om at jeg ikke kom til å få spillet på release fra dem. Dette pga. etterspørselen osv. De kunne derimot gi meg det 1 eller 2 dager etter release. Skal ta turen rundt i noen lokalbutikker i morgen å spørre om de eventuelt kan holde av ett eksemplar til meg på release. Hvis ingen kan love meg det må jeg vel vente på Absoluttspill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...