Balli Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) her kan dere poste komentarer til/om mitt projekt koffert 360 Endret 23. april 2008 av alexbalibander Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Xbox 360 bør ha mye luft rundt seg, og ikke ligge trangt, men det vet du vel. Er usikker på om viftene vil gjøre susen, men det vil vel kanskje gå. Ser ut som et kult prosjekt, da. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Høres greit ut det der. Men ville tatt strømforsyningen ut. Den blir, som du sikkert vet ekstremt varm, og burde derfor har mye tillgang på luft rundt seg. Et par vifter vil nok ikke gjøre susen der dessverre. Stå på og gjør det skikkelig! Lykke til! Lenke til kommentar
haakonmt Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Jeg tenkte også på problemet med strømforsyningen... Det var et hus som brant ned i USA pga en sånn en Men det ser ut som et lovende prosjekt, for all del EDIT: ot/så at vi begge hadde 50 poster når jeg postet dette (beklager spam ) Endret 23. april 2008 av haakonmt Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Skal du koble viftene til 230 volt? :| Goscinny Lenke til kommentar
Balli Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 takk for svar. og får og svare på noen spørsmål jeg skal ha strøm forsyninga i kofferten(eller så blir det jo ikke plugg and play men plug and plug and play xD nei jeg skal ikke ha viftene direkte på 230 volt hvet ikke hva jeg skal gjøre men det trur jeg blir litt for mye for viftemotorene:p kansje få inn en omformer a noe slag xD btw fant de ikke ut at det huset brant ned et år før 360 kom ut ? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Det klart mest "brannvennlege" hadde vore å hatt straumforsyninga på yttersiden. Då får du i tillegg plass til eit skikkeleg vifteoppsett. Det er jo ein del USB-portar på 360'n. Kan ein drive nokre vifter vha. dei? Blir vel litt tungvint mtp. lodding osv. Men då slepp du i alle fall ein transformator i tillegg. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 godt poeng men det blir kjipt og drasse rundt med strøm forsyninga i tilleg + skal ta ut foringene i kofferten så det blir mindre farlig + trur jeg skal ha vifter over strøforsyninga kun for den får se ossen det går må jo få tak i resten av tinga først right ? xD Lenke til kommentar
aspic Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Kjipt? Godt mogeleg 10 gongar enklare å gjennomføre prosjektet? Absolutt Lenke til kommentar
Balli Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 det er jo sant men morro med mer vanskligheter right ? xD Lenke til kommentar
aspic Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Heilt rett Eg gledar meg til å sjå korleis prosjektet vil utarte seg. Eg klør i fingrane etter å byrje på noko slags form for casemod sjølv, men tidsbudsjettet mitt tillat det ikkje Lenke til kommentar
Balli Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 (endret) synd, jeg har det nesten motsatt:p har for mye tid hehe xD men lite penge budsjett :-( Endret 24. april 2008 av alexbalibander Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hvis du skal pakke inn 360 i den kofferten der tror jeg du får RROD veldig fort... Lenke til kommentar
Balli Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 det kan hende jeg for rrod men trur ikke det siden jeg skal 3-4 vifter der og hvis jeg får det kan jeg bare sende den inn og få den tilbake om 30 år Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Men selom du har vifter er xboxen fortsatt ganske "innestengt" Lenke til kommentar
Balli Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 det er jo sant men skal prøve det når jeg hr fått viftene Lenke til kommentar
Shashi Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Du får la meg se på mens du bygger da, i hvertfall litt hvis jeg blir med deg hjem og du har fått utstyret :B Lenke til kommentar
Balli Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 kansje kansje benny xD Lenke til kommentar
Vask Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Ser bra ut dette, Alexander. Jeg er også litt skeptisk til dette med varmen xbox-en vil få, men det finner du vel ut av når du kommer så langt. Jeg tar en tur bortom en dag for å se om du har kommet lengre med prosjektet. Lykke til! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 hehe oki greit det xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå