Gå til innhold

Powerbuy på Cellshock DDR3 fra USA

Anbefalte innlegg

Som kjent så ligger DDR3 prisene i Norge et godt stykke over skyene.

Intern og jeg prøver da å få igang et powerbuy.

Da RAMen vi egentlig skulle kjøpe inn ikke lages lengre, er vi nå åpne for ønsker og forslag! ;)

Så rop ut om du har lyst til å være med, så skriver jeg opp en liste. Jo fler vi får med, jo billigere får vi brikkene ;)

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Retur skal gå ganske fint, bare å sende de over dammen så skal MemoryC dekke alle kostnader.

- Levering tar nok en til to uker.

Jeg skal prøve å få sendt en mail i morgen, så får vi se hva prisene blir ;)

Mhm... det er jo sjukt med latency på 7ns.. er vel egentlig det beste eg har sett :D

Gleder meg til svar =)

Mr.BBs

Mine Crucial BallistiX (DDR2) har en latency på ganske nøyaktig 6ns når jeg bencher :)

Lenke til kommentar
- Retur skal gå ganske fint, bare å sende de over dammen så skal MemoryC dekke alle kostnader.

- Levering tar nok en til to uker.

Jeg skal prøve å få sendt en mail i morgen, så får vi se hva prisene blir ;)

Mhm... det er jo sjukt med latency på 7ns.. er vel egentlig det beste eg har sett :D

Gleder meg til svar =)

Mr.BBs

Mine Crucial BallistiX (DDR2) har en latency på ganske nøyaktig 6ns når jeg bencher :)

Slik eg har sett ein rekner latency. (HW artikkel)

Så er det 2000xcl/mhz

Veit at T1 er kjappare enn T2... men dette der er jo KUN teori.. desse yter ivertfall sjukt uansett :D

Lenke til kommentar

Memoryc.com er irland. Har handlet der flere ganger. Veldig godt fornøyd med dem. Rask levering. 3 dager til norge. Toll den ene gangen tok 5 virkedager! Men det er ikkje memoryc sin skyld :D Servicen der er også bra. Har ikkje hatt retur, men de svarer på spørsmål raskt på mail :D

Lenke til kommentar
Memoryc.com er irland. Har handlet der flere ganger. Veldig godt fornøyd med dem. Rask levering. 3 dager til norge. Toll den ene gangen tok 5 virkedager! Men det er ikkje memoryc sin skyld :D Servicen der er også bra. Har ikkje hatt retur, men de svarer på spørsmål raskt på mail :D

Vist di hadde fått eit bra tilbud på ddr3 der fra hadde det jo vert ein idè.. =)

Men ddr3 kommer nok til å koste masse uansett om det blir billigere :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...