Gå til innhold

GTA4 nå ute på nettet.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så hvis du ikke liker å vente eller betale for spill kan det lastes ned nå.

MS kommer til å tape enormt mye salg nå siden det ble sluppet så tidlig.

En hel uke før release.

Tipper Sony er fornøyde.

Ja, pengene som forsvinner i gapet til de 2000 brukerene som har moddet 360 vil nok få Sony til topps.

Lenke til kommentar
Så hvis du ikke liker å vente eller betale for spill kan det lastes ned nå.

En hel uke før release.

Tipper Sony er fornøyde.

Ja, pengene som forsvinner i gapet til de 2000 brukerene som har moddet 360 vil nok få Sony til topps.

Bare i Norge er det langt mer enn 2000 brukere som har moddet maskinen sin kan jeg garantere.

Tipper MS kan tape så mye som 10-20% av salget her i Europa nå. SÆrlig siden det kom ut så tidlig. Mange vil nå også modde maskinen sin kun for dette.

Lenke til kommentar

En hel uke før release.

Tipper Sony er fornøyde.

Her er vel krem eksempelet på en ekte fanboy?

GTA4 laget av Rockstar, publisert av Take2 blir lekket ut til 360, og man begynner å snakke om tapet for Microsoft og hvor fornøyde Sony er nå? ... bravo bravo!

Lenke til kommentar

En hel uke før release.

Tipper Sony er fornøyde.

Her er vel krem eksempelet på en ekte fanboy?

GTA4 laget av Rockstar, publisert av Take2 blir lekket ut til 360, og man begynner å snakke om tapet for Microsoft og hvor fornøyde Sony er nå? ... bravo bravo!

Tror du ikke MS har investert mye penger i GTA4 eller noe? Selvsagt er Sony glade for dette her, det vil nå selge mye dårligere på 360 enn hva det ville ha gjort.

De som taper på dette er Rockstar og MS. Sony "tjener" på det fordi nå vil PS3 versjonen komme mye nærmere i salg, kanskje til og med slå 360 versjonen. Det er kraftig ammo de kan bruke i presseoppslag.

Lenke til kommentar

Tror uansett at de aller fleste som liker spillet kommer til å kjøpe det uavhengig om de laster det ned på forhånd eller ikke. Om det er like bunnsolid underholdning som VC & SA så finnes det ingen grunn til å ikke kjøpe det.

Lenke til kommentar
<<klippe klippe klippe>>

De som taper på dette er Rockstar og MS. Sony "tjener" på det fordi nå vil PS3 versjonen komme mye nærmere i salg, kanskje til og med slå 360 versjonen. Det er kraftig ammo de kan bruke i presseoppslag.

Hæ?! Hva er det egentlig du prøver å si? "yeey! Kjøp GTA IV på PS3, for på 360 kan du laste det ned?" Ser ikke akkurat for meg hvordan Sony skal kunne tjene på dette. Ser det heller som mer sannsynlig at flere vil kjøpe Xbox og modde den for å få spillet tidligere.. Noe jeg forøvrig håper veldig få gjør...

Jeg er for så vidt helt enig i at spill skal man ha i coveret, ikke på en brent dvd.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...