Linuxguru Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Ref Skal jeg velge Playstation 3 eller Xbox360?. Fanboy-krigen raser videre, og førstegangskjøpere blir bombardert med argumenter fra begge leire, uten å bli det spøtt klokere. Jeg tenkte derfor det ville være interessant å kartlegge hva eiere av konsollmerke X misunner konkurrenten i så måte. Regler for å poste er som følger: 1) Fortell hva og hvorfor - enten noe XBox360 mangler eller noe PS3 gjør bedre etter din mening 2) Både funksjonalitet og spill kan nomineres 3) Kun eiere av XBox360 har lov til å poste 4) Eier du begge konsoller pr idag, er du diskvalifisert fra å poste! 5) Har du erstatttet en PS3 med en XBox360, er du velkommen til å bidra. 6) Misunner du ingenting eller har innvendinger mot reglene for å poste: STFU En tilsvarende tråd finnes for PS3-eiere i Sony-delen. Tråden skal preges av selvjustis, og det oppfordres til å rapportere innlegg som bryter med reglene, slik at disse kan fjernes av en moderator. Endret 18. april 2008 av Linuxguru Lenke til kommentar
kesse Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Eneste jeg kan komme på er blue ray. Selvom jeg ikke "misunner" dem det i og for seg, men det kunne vært kjekt å ha. I tillegg er det jo et par spillserier jeg gjerne skulle sett, Gran Turismo feks. Men alt i alt føler jeg at jeg har valgt rett konsoll i Xbox 360 Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Blu-Ray, støynivå, utseende og Final Fantasy XIII. (Jeg solgte nettopp min PS3 og kjøpte 360 Elite istedet pga. spillutvalget).. Mulig jeg kjøper PS3 igjen når FFXIII kommer. Endret 18. april 2008 av dekar24k Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Ett betalings system hvor man bruker en ekte valuta og ikke disse forbannade poengene. Hater å ha 150MS Points til overs, får jo ingen ting for det. Ellers vil jeg si Uncharted, det er ett sånt type spill jeg har sansen for. Men ellers er jeg nok ganske enig med kesse, føler jeg valgte rett konsoll for meg, noe som er ganske logisk ellers hadde jeg jo kjøpt meg en PS3. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Støynivået, Metal Gear Solid 4 og Linux. Blu-Ray burde være selvskrevet, men jeg er en større fan av nettbaserte tjenester selv om det hadde vært ett greit tillegg. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Heavy rain, skal vurdere PS3 når dette spillet kommer. Ellers er det ingenting som PS3 har som egentlig frister noe veldig. Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Blue ray og God of War 3 Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 støynivået, Ratchet & Clank, Little Big Planet og gratis online tjeneste. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 -Blue ray -Utseende -Støynivå -Internettleser (For de som har bruk for det) -Integrert trådløst nett (må kjøpe et adapter til 500kr+ for å få trådløst på X360) Kommer sikkert på mer etterhvert Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Uncharted, God of war 3, støynivå. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Blu ray og å ha mulighet til å modde harddisken Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Misunner Blu-ray spilleren litt Men jeg kjøpte konsoll for å spille spill - og der har jeg valgt riktig for egen del, knalltitler i fleng etter min smak Men jeg regner med at det etterhvert kommer et respektabelt spillbibliotek til PS3 også - og da kjøper jeg en slik selv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 STFU = Shut the f**k up. Uncharted misunner jeg. Og little big planet. Vil nok også misunne home når det kommer. Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Greit forsåvidt. Men hva slags svar venter du å få? Hvordan skal man beødmme hva 360 mangler eller PS3 gjør bedre hvis man ikke kan eie begge konsollene og derved SELV sammenligne og ikke bare svelge fanpropagangda fra de to leirene? Godt spørsmål, selv om du igrunn gir svaret selv. Logikken er som følger: Jeg har det bestemte inntrykket at man finner de absolutt største trollene blant de som eier begge konsollene. Dobbel-troll kan man ofte lukte på lang vei, spesielt når vedkommende drar argumentet "Jeg har begge, og er derfor nøytral" i ulike versjoner. Hele poenget med denne tråden er å ikke produsere fanpropaganda, men snarere uttale seg om den "andre" leiren man ikke tilhører. Derfor ekskluderes dobbel-trollene Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Først og fremst misunner jeg sonefrie spill. Enkelte spill til 360 er riktignok sonefrie, men så har du spil som f eks Rock Band som jeg ikke hadde hatt noe imot å importere. Selvfølgelig er det spill på PS3 som jeg kunne ønske jeg kunne spille, men det måtte i så fall bety at jeg ikke hadde fått spillt tittler som Gears, Bioschock, Forza, PGR, Lost Odyssey og sist, men ikke minst, Mass Effect. Det er det ingen spill på PS3 som er verdt å ofre for Og slenger meg gjerne på de som nevner støynivået.... Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Det jeg misunner PS3 eierene er regionfrie spill, stillere maskin(selv om det ikke er et stort problem) MGS4 og ... det er vel alt. Skal uansett skaffe meg PS3 etterhvert, så misunnelsen varer ikke lenge vil jeg tro Lenke til kommentar
worthy Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Sonefrie spill er vel det jeg er mest missunelig på, ellers er det ikke så mye annet gitt, skulle dog gjerne ha hatt MGS4, men det er ikke det største tapet føler jeg. Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 - Regionfrie spill - Støynivået - XMB (grensesnittet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå