PacAnimal Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Kommentarer til https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=941148 Lenke til kommentar
_Akita Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 *Digger vilt og hemningsløst* Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Syns du gjør noe av det fæleste du kan gjøre. Plukke sund en apple maskin Jaja, er vel sånn det skulle gå da Lenke til kommentar
asad Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Ser rått ut hittil. Mye arbeid bak dette her! Ps Syke negler du hadde Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Syns du gjør noe av det fæleste du kan gjøre. Plukke sund en apple maskin Jaja, er vel sånn det skulle gå da Vel... bedre enn kirkegården (fyllinga), er det ikke? Man får ikke strømforsyningskort til disse lenger, så skulle jeg byttet det måtte jeg kjøpt en til... som jeg forøvrig har. Og da kan jeg jo likegodt beholde den? (samler på gamle maskiner, særlig ikke-x86 modeller) Syke negler du hadde Heheh Endret 18. april 2008 av bolt Lenke til kommentar
dePt Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Arti projekt ditta Ser ut som du veit ka du drive med, gleda meg til å sjå ressultate! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Flott prosjekt=) Men lite delikate negler du har på bilde hvor du skjærte fingern din. Er jo lengre negler enn så å si de fleste damer har jo!!!! Og så rart som du har forma dem! Lenke til kommentar
_proxima_ Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Wow. Dette er galskap av beste sort. Du kan jo prøve biltemas klare spraylakk for å få skjermen klarere? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Genialt! Jeg likte det *sette som favoritt* Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 gørrtøft!! gleder meg til videre framgang.. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 dette skal du ha skryt for!! gammel klassiker med nytt "drivverk"! skulle lakkert det i en litt annen farge da.. hadde vært litt kult med kritthvit, slik nye macer kommer med nå tildags.. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Flott arbeid, morsomt med "ulver i fåreklær", og så er det jo en klassiker du har brukt som utgangspunkt og! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Ser riktig bra ut dette Smart løsning med plexien i front. Endret 6. mai 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 kult å se den nå! har fulgt lenge med i arbeidsloggen din! veldig gøy å se at det virker! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) puttet en liten sprengningsledning mellom grønn leder og jord Måtte le av leifen! Antar sterkt at Grønn ledning også er jord? Seff? Edit: Tenkte på at du mente Sikring. Men skjønner nå hva du mener! Endret 1. juni 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Edit: Tenkte på at du mente Sikring. Men skjønner nå hva du mener! ..hæ? Grønn er power-on på en ATX power-supply. Aktiv lav. Det er bare å kortslutte den til jord, med f.eks. minestreng, så starter powersupply'en. Det er ingen sikring inne i bildet. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Da vekker jeg kommentartråden til live også Tenkt å kjøre et litt moderne Mac OS? Hadde vært litt kult med en gammal mac som kjører Leopard eller lignende. Endret 10. august 2009 av ;P Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Tenkt å kjøre et litt moderne Mac OS? Hadde vært litt kult med en gammal mac som kjører Leopard eller lignende. Ikke noen spesielle planer om det, dessverre. Er litt usikker på hvor lovlig det er. Dessuten har jeg ingen kopi av Mac OS X. Endret 12. august 2009 av bolt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå