Thor Håkonsen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Jeg starter opp denne, så kan de andre som deltok i dag også legge ut litt av sine bilder. Noen av de som var der overvant og fikk nok bukt med litt av sine fobier og fordommer idag, mens andre kjørte ordentlig Benitez-taktikk og var feige Iguana iguana - Grønn iguan Må vel innrømme at dette ikke er ett bilde jeg tok i dag - men sist gang jeg var der. Dagen i dag brukte jeg på å hjelpe andre med å åpne terrarier, håndtere slanger og prøve å overtale de andre til å også holde slanger. Noen turde, andre ikke Endret 13. april 2008 av ThorEH Lenke til kommentar
kimare Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Det var ikke det at jeg ikke turte, jeg ville bare ikke.... Forøvrig angret Teodor på at han ikke ble med når han hørte at slangene var ute av buret, og noen hadde hatt dem rundt halsen. Det ville nemlig han også prøvd. Skal se om ikke jeg får opp noen bilder også. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hmm, mye bedre bilder enn det jeg fikk til Jeg måtte le mandag morgen da jeg våknet, for på søndagen, sannsynligvis like før jeg falt i søvn fikk jeg et panikkanfall, jeg "så" en slange med et slags dragehode falle ned på Morten: "PASS DEG" *dunkdunk* *grynt* :!: Det var nok for meg å bare klappe de, hadde sikkert fått traumer om jeg hadde holdt en også Men det var gøy! Vi må finne på flere sånne ting. Kanskje vi kan ha en Photoshop-dag? Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Hmm, mye bedre bilder enn det jeg fikk til La nå oss avgjøre det Sleng ut.. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Allright, her er mine In the gekko! Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 ..fikk jeg et panikkanfall..Det kan du nok klare deg uten ja. Jeg har ikke hatt traumer ut over at jeg drømte noen skulle ta livet av meg med en gaffel som manglet et par tenner - slik at det så ut som slangebitt.. I det store og det hele var det en minneverdig søndag som jeg satte stor pris på. Skal ikke se bort fra at når/om det blir lovlig, så bytter jeg ut katten og "flyndra" med en øgle.. ..en slange med et slags dragehode falle ned på Morten..Han er da for ung (og du for søt) til potensproblemer. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Mr.Didact : Sleng nå ut noen bilder du og da, vi vet du har Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Kommer "snart".. Jeg venter på et "organ" for en transplantasjon først.. (Og så har jeg jækilsk mye å gjøre. Sitter faktisk og arbeider nå, for å nå en deadline). Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Får ta litt om gangen.. Du får artsbestemme dem etter hvert, så jeg får fylt inn litt metadata i LightRoom katalogen. Beach Boys; "Owner of a lonely heart"; Endret 17. april 2008 av Autodidact Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (Og så har jeg jækilsk mye å gjøre. Sitter faktisk og arbeider nå, for å nå en deadline). What do you do? Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 100+ siders produktkatalog - hansker/verneutstyr. M.a.o. grafisk arbeid.. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Den første er en Pogona vitticeps (skjeggagam), den nederste fisla er mest sannsynlig en Gerrhosaurus flavigularis (gulstripet belteøgle) Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Fikk endelig med meg at du har et "leksikon" på Flicr-siden din. Mye bra der! Et par til, type (djevelsk) leopardgekko; Kanskje jeg skulle hatt en larve / et måltid på steinen. Skulle ønske han/hun hadde begge bena på bakken. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 Nais - men det var da veldig så du hadde tweake øynene på dem Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 De hadde sånt potensiale til å være djevelske at jeg bare måtte. 8o) Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 100+ siders produktkatalog - hansker/verneutstyr. M.a.o. grafisk arbeid.. Samme yrke vi da:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå