Cortinarius rubellus Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Nå har jeg tenkt å prøve å få til en sammenkomst for de som vil i sommer. Ideen kom opp i Deppetråden, men vi starter en tråd der vi kan komme med ideer osv. til hva vi skal gjøre den dagen og oversikt over de som kommer. Målet er å ha en gøy og hyggelig kveld. Mer info kommer etterhvert som ting utvikler seg. Dette blir i Oslo-området. De som har meldt seg på: Pencilcase og hans besudlete badeand Fluesopp Datasmurf L4r5 Nie ( hvis hun skal til Oslo ) Chokke Christian86 Penis Trygve ( Hvis det ikke krasjer med interrail ) Missy9001 ( hvis jeg kommer meg til Oslo) Kibs ( skulle være på listen for lenge siden, men jeg hadde en finger i ræva) M-Gard, Zedneek Henzorz qui-gon Myst Gnålern Endret 28. juni 2008 av Fluesopp 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Interessant tanke. Forumtreff er alltid skøy, så lenge jeg overvinner angsten og folkeskrekken og kommer meg i vei. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg og min litt besudlete badeand melder seg på! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Jeg sliter med det samme som deg, så å gjøre dette prøver jeg å se på som en utfordring. Håper av hele mitt hjerte at du har lyst å være med=) Bor du i oslo-området? 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jada, jeg bor i nærheten og jeg satser på at du har adekvat forståelse for at badeanden min har et ønske om å være med på hyggen!? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg for min del bor ikke i Oslo-området, jeg bor rundt en times kjøring fra Trondhjem. Dog sommeren kommer til å tilbringes litt her og der. Noen uker i Stavanger, noen dager på Sørlandet, noen dager i Oslo hist og her osv. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 yupp, og som du ser så har badeanden fått plass på lista Jeg for min del bor ikke i Oslo-området, jeg bor rundt en times kjøring fra Trondhjem.Dog sommeren kommer til å tilbringes litt her og der. Noen uker i Stavanger, noen dager på Sørlandet, noen dager i Oslo hist og her osv. Tror du kommer til å vite på forhånd når du er i Oslo eller?=) 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Nei, men siden det ikke er noen konkrete planer om når, så kan jeg sikkert legge turen nedover til når enn treffet evt. skal være. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Nå har vi grunnlaget! Og nå starter vennelig terror! Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hva slags treff er det snakk om? Og må man være på "kanten" for å bli med? Også hadde det vært fint å vite hvor gamle noen av dere er , litt kjedelig hvis alle er 25 år når jeg bare er 17 selv Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Skal jeg sette deg opp på lista da Datasmurf? inntil videre.=) 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hva slags treff er det snakk om? Og må man være på "kanten" for å bli med? Også hadde det vært fint å vite hvor gamle noen av dere er , litt kjedelig hvis alle er 25 år når jeg bare er 17 selv Jeg er fem år i hue! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Hva slags treff er det snakk om? Og må man være på "kanten" for å bli med? Også hadde det vært fint å vite hvor gamle noen av dere er , litt kjedelig hvis alle er 25 år når jeg bare er 17 selv Jeg ser på dette som en samling for de som kanskje ikke har så lett med å treffe nye mennesker og har lyst å treffe mennesker som sliter litt med det samme. Men jeg ser ikke noe problem med at du er med hvis du vil. Jeg personlig er 27 år, men huet mitt er det noe annet med:P Endret 8. april 2008 av Fluesopp 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Fluesopp, ja, gjør det. Tmz, selv er jeg i mitt tjueandre år på denne kloden fysisk, men mentalt er jeg alt fra 6 til 35. Kommer an på humøret. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Høres ut som et koselig forumtreff, egentlig. =) Jeg kunne godt tenkt meg å stikke innom, men så hører jeg hjemme i Bergen da, så jeg vet ikke. Men kan jeg, så joiner jeg. Jeg kan alltids melde meg på som "usikker"? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Dette ble tatt imot bedre enn jeg trodde, er veldig glad for at dere vil være med på dette=) 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Det flotte er egentlig at siden det er snakk om oss litt utenfor boksen så trenger man ikke være bekymra eller nervøs. Vi er like gale hele gjengen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 yupp og derfor tror jeg at dette blir dødsbra. Alle sliter med noe, ingen er bedre enn andre personer...rettere sagt vi sliter med noe alle sammen. Og jeg tror også dette kan gi noe til alle på den ene eller andre måten:D 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå