Crazysteps Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Etter den store suksessen med Canon EOS 30D til 3999 har nå Japan Photo senket prisen på Canon EOS 350D. Kameraet koster nå kun kr 2999,- og seiler opp som det beste kjøpet for førstegangskjøperen. Inkludert i prisen får man Canon EF-S 18-55. http://japanphoto.no/product/digital-speil...350d-m-18-55mm/ Endret 11. april 2008 av Crazysteps Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Etter den store suksessen med Canon EOS 30D til 3999 har nå Japan Photo senket prisen på Canon EOS 350D. Very sorry for all the people who upgraded from 350D to 30D and who still try to sell their former 350D. It was not the meaning to undermine your second hand sale. But we could`nt resist :-) Stephan edit: spelling Endret 8. april 2008 av JPstoney Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hvor mange kamera er det snakk om? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hvordan er E-420 i forhold til dette kamerat for en nybegynner. Hva går jeg eventuelt glipp av? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Tror faktisk jeg ville foretrukket et hvilket som helst kamera i Olympus' E-4x0-serie fremfor 350D, men gitt prisen er det absolutt et bra tilbud for nybegynneren og/eller den som har eller kan låne canon-utstyr allerede. Det jeg synes trekker 350D ned er det ukomfortable grepet og den lille skjermen, men med unntak av de to er det absolutt et kurant kamera, og spesielt til den prisen. Lenke til kommentar
aob Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Bestilte 350d på søndag kveld, sitter nå her i Ålesund med cameraet i hånda. GOD SERVICE. kjøpte også 30d da det var på tilbud. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Tror faktisk jeg ville foretrukket et hvilket som helst kamera i Olympus' E-4x0-serie fremfor 350D, men gitt prisen er det absolutt et bra tilbud for nybegynneren og/eller den som har eller kan låne canon-utstyr allerede. Det jeg synes trekker 350D ned er det ukomfortable grepet og den lille skjermen, men med unntak av de to er det absolutt et kurant kamera, og spesielt til den prisen. Om grepet er for lite for deg kan du legge til et batterigrep, så er det stort og fint. Skjermen er liten, så man må vurdere hvor viktig størrelsen på denne er. Ellers er kameraet helt topp! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Tror faktisk jeg ville foretrukket et hvilket som helst kamera i Olympus' E-4x0-serie fremfor 350D, men gitt prisen er det absolutt et bra tilbud for nybegynneren og/eller den som har eller kan låne canon-utstyr allerede. Det jeg synes trekker 350D ned er det ukomfortable grepet og den lille skjermen, men med unntak av de to er det absolutt et kurant kamera, og spesielt til den prisen. Om grepet er for lite for deg kan du legge til et batterigrep, så er det stort og fint. Skjermen er liten, så man må vurdere hvor viktig størrelsen på denne er. Ellers er kameraet helt topp! Jepp,har det innen familien,vår sønn som er på Svalbard bruker 350D daglig og han ser ingen grunn til å skifte det ut,ja han har i tillegg store hender Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hvor mange kamera er det snakk om? Approx. 1000 pieces. But the offer is only valid since Friday and 170 are gone already now and without advertising. Our catalogue came out just today and advertising in Dagbladet and Fire Store/Aftenposten starts this weekend, so it will be an interesting week next week :-) Have a nice evening Stephan Lenke til kommentar
kimare Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Tror faktisk jeg ville foretrukket et hvilket som helst kamera i Olympus' E-4x0-serie fremfor 350D, men gitt prisen er det absolutt et bra tilbud for nybegynneren og/eller den som har eller kan låne canon-utstyr allerede. Det jeg synes trekker 350D ned er det ukomfortable grepet og den lille skjermen, men med unntak av de to er det absolutt et kurant kamera, og spesielt til den prisen. Om grepet er for lite for deg kan du legge til et batterigrep, så er det stort og fint. Skjermen er liten, så man må vurdere hvor viktig størrelsen på denne er. Ellers er kameraet helt topp! Tull, i mine øyne er problemet med grepet på 350D er dybden, og ikke lengden. Forøvrig mener jeg at kameraet nå har fått en riktig pris. At det er et godt kamera som leverer gode bilder rett utfra boksen er det ingen tvil om, men at det pt er det beste kjøpet for førstegangskjøperen er jeg faktisk ikke like sikker på - rett og slett fordi svært, svært mange vil oppleve grepet som møkkdårlig. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hvordan er E-420 i forhold til dette kamerat for en nybegynner. Hva går jeg eventuelt glipp av? Du går glipp av bildekvalitet. Uansett bør du holde et kamera i hånden før du kjøper det. Det er et verktøy du skal bruke med øyne og fingre. Et kamera må både ha tilstrekkelige tekniske spesifikasjoner og være godt å bruke. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Perfekt reise-/snapshotkamera å ha på innerlomma. Hadde det vært med IS utgaven hadde jeg bestillt på flekken. Tenker på hvilket nærmest latterlig kamera en fikk for 2990,- bare få år siden.... 350d leverer forresten resultat som i praktisk bruk er på høyde med det meste av crop-format kamera. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Etter den store suksessen med Canon EOS 30D til 3999 har nå Japan Photo senket prisen på Canon EOS 350D. Very sorry for all the people who upgraded from 350D to 30D and who still try to sell their former 350D. It was not the meaning to undermine your second hand sale. But we could`nt resist :-) Stephan edit: spelling What makes you think that I want to sell my 350D? It's too good a camera to sell Canon to the people But I think there are quite a few people who would like to see some super-deals on Nikon etc ... Tom Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 But I think there are quite a few people who would like to see some super-deals on Nikon etc ...Pentax, PENTAX! DA*-optikk med 50% rabatt eller mer :-) Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Tull, i mine øyne er problemet med grepet på 350D er dybden, og ikke lengden. Forøvrig mener jeg at kameraet nå har fått en riktig pris. At det er et godt kamera som leverer gode bilder rett utfra boksen er det ingen tvil om, men at det pt er det beste kjøpet for førstegangskjøperen er jeg faktisk ikke like sikker på - rett og slett fordi svært, svært mange vil oppleve grepet som møkkdårlig. Nei, ikke tull. Problemet med grepet er både dybden og lengden, men ved å forlenge grepet så trenger man ikke et like bredt grep da man holder bittelitt annerledes. Har selv hatt dette kameraet i ca 3 år og ikke hatt noen problemer med grepet til tross for at jeg har store hender og lange fingre. Men ja, grepet på mitt nye 30D er bedre, ingen tvil om det. Bortsett fra ved høy ISO så kan jeg ikke se noen forbedring i bildekvalitet på 30D kontra 350D, så det er ingen tvil om at 350D er et godt kamera. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Om man synest det er litt kjedelig med 18-55 som følger med pakken, kan kanskje dette være noe siden man da får Sigmas 18-200 i stedet. Riktignok brukt og litt dyrere enn JPs tilbud, men pytt pytt.. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Problemet med grepet er både dybden og lengden, men ved å forlenge grepet så trenger man ikke et like bredt grep da man holder bittelitt annerledes.For meg er nå 350D-grepet langt nok, får plass til alle fingrene, men likevel er det for lite. Det oppleves likevel som hardt å holde i - noe et batterigrep ikke kan gjøre noe med. Da må det gummimatter el.l. til. Om man synest det er litt kjedelig med 18-55 som følger med pakken, kan kanskje dette være noe siden man da får Sigmas 18-200 i stedet. Riktignok brukt og litt dyrere enn JPs tilbud, men pytt pytt..http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link Også er det sikkert over 1000 sånne til salgs :-) Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Problemet med grepet er både dybden og lengden, men ved å forlenge grepet så trenger man ikke et like bredt grep da man holder bittelitt annerledes.For meg er nå 350D-grepet langt nok, får plass til alle fingrene, men likevel er det for lite. Det oppleves likevel som hardt å holde i - noe et batterigrep ikke kan gjøre noe med. Da må det gummimatter el.l. til. Det er nettopp derfor grepet til 450D er betraktelig bedre enn 350D, IMHO. Det ser nesten helt likt ut i utformingen, men takket være et bedre gummibelegg, en liten gummiflekk på baksiden til tommelgrepet, og sist men ikke minst den lille bulen på baksiden som øker avstanden mellom tommelen og "fingerkroken" på fremsiden, blir 450D MYE bedre å holde. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det er nettopp derfor grepet til 450D er betraktelig bedre enn 350D, IMHO. Det ser nesten helt likt ut i utformingen, men takket være et bedre gummibelegg, en liten gummiflekk på baksiden til tommelgrepet, og sist men ikke minst den lille bulen på baksiden som øker avstanden mellom tommelen og "fingerkroken" på fremsiden, blir 450D MYE bedre å holde.Joda, det har blitt mye bedre. Men fremdeles er det langt igjen til 40D og ikke minst Nikon og Pentax, selv de små modellene deres. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det er nettopp derfor grepet til 450D er betraktelig bedre enn 350D, IMHO. Det ser nesten helt likt ut i utformingen, men takket være et bedre gummibelegg, en liten gummiflekk på baksiden til tommelgrepet, og sist men ikke minst den lille bulen på baksiden som øker avstanden mellom tommelen og "fingerkroken" på fremsiden, blir 450D MYE bedre å holde. Jeg har tafset litt på en 450D og jeg synes faktisk at grepet er dårligere enn 350D. Det er sikkert fordi jeg ikke har så lange fingre (mer kjøttpølser enn wiener, for å si det slik ). Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå