Gå til innhold

Hva smaker netshop-sjokoladen?

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, hva smaker den egentlig? Jeg har hverken sett eller smakt den før, men har sett bilder av emballasjen på diverse arbeidslogger. Holder den Freia-mål, eller synker den så lavt som Milde?

Jeg har en magefølelse(ironisk nok) som sier at den er som snickers, men hjernen min forteller meg at den smaker Japp. Jeg tar sikkert feil med begge to.

Uansett virker den skikkelig god!

Endret av conflict
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syns å huske den var ganske god, er 3 år siden da. :p

Morsomt tema i grunn.

Siden den er tre år gammel tipper jeg den ikke er så veldig god.. :)

Hehe. Ja, er nok enige med begge to der. Grunnen til at jeg kom på det er at jeg driver med litt casemodding, og trenger spons. Dessverre er det ingen som vil sponse meg, og da tenkte jeg at netshop i det minste kunne gitt meg litt sjokolade. Men det er jo litt dumt å be om det hvis den smaker drit!

Og bare så det er sagt, er jeg en dreven sjokolade-smaks-ekspert, og har opparbeidet meg et rykte i sjokoladesmaker-bransjen=P

mpx.no ville forresten gi meg t-skjorter. Da blir jeg ihvertfall ikke kald når jeg jobber=P

Lenke til kommentar
Har smakt to versjoner av den sjokolande. En rissjokolade og en uten noe. Sjokoladen er helt grei den synes jeg men personelig liker jeg sjokoladen fra freia bedre ;)

Kjipern. Men siden du har spist begge gangene, antar jeg at den er spisbar. Da skal jeg mase på de i håp om å få noen=D

Lenke til kommentar
Jeg sa jo ikke at de ikke samker god, men at jeg har smakt bedre.

Og det er deilig med litt sjokolade når en bygger ;)

Jeg har dog ikke samkt alle variantene.

Wheelman snakket om noen med nonstop inni. Den håper jeg at jeg får!=)

Tror du de sender noen til meg?

Lenke til kommentar
Nøyaktig det jeg skrev? :huh:

Hva er det du ikke skjønner av den setningen?

Hehe. Hvilken modda melkesjokolade? Hva er Freia merkenavn for?=)

Freia Melkesjokolade er blitt endret av Kraft Foods i forhold til slik den var før, har jeg hørt. Freia er merkenavn for sjokolader, det er ikke noe "Freia AS" som lager melkesjokoladen lengre, de ble jo kjøpt opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...