Gå til innhold

Dine morsomste glider moments *Les første post*


Anbefalte innlegg

Skriv dine morsomste oyeblikk her, naar du har sett paa naar glideren din gjor sin jobb.

 

Har 2 gode selv som eg starter med

 

 

Magen min starter pyroblast paa shaman (mob), saa slipper shamanen ett totem, i tillegg kommer en ny shaman og angriper glideren min, han slipper og ned et totem. Det glideren no gjor er aa loade opp en jaevla pyroblast paa totemet, og naar han har nuket det saa loader han faen meg opp en pyroblast paa det andre totemet for han tar pyroblast paa shamanen :D Faen var vittig aa se paa.

 

Andre oyeblikket var naar glideren nukte ned en mob til 1%, han gikk out of LoS, kom tilbake med add, saa sheeper han moben paa 1% og starter nuke han paa nytt :D Det maa ha sett jaevlig dumt ut.

 

 

 

Har dere noen gode?

 

Moderator edit: Oppfordring eller etterspørsel av hvordan man jukser er ikke tillatt i tråden. Slike innlegg vil bli slettet, og vedkommende bruker vil få en reaksjon.

 

MVH

 

KVTL

Endret av KVTL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg alle som bruker den er klar over, men er ikke ulovlig å diskutere morsomste moments på forumet så vidt jeg vet..

 

Hadde er artig episode med palaen en gang da den slåss mot en mob i aszhara og det kom en add. Den prøvde å unngå adden ved å backe bakover, men datt i stedet ned fjellveggen til vannet og daua :!:

Lenke til kommentar

Kom til å tenke på en ting, nå etter 2.4 er diminishing på honor vekke, finne meg en glider så kan jeg jo farme 75k honor på han, bare trekke han opp mot ress-plassen så det går fort, forsåvidt et morsomt øyeblikk da jeg dro fem mobs på en glider i Barrens, de Nelf'sa som rir rundt der eide selvfølgelig meg, men var gøy å se glideren slite med fem mobs etterpå :) Døde gjorde den også, grinda noe honor på den etterpå :p

Lenke til kommentar

Beste må ha vært da jeg satt hos en kamerat og så film, mens han glidet på level 65-griser i Shadowmoon Valley.

Plutselig får han en whisp "Botter! I saw you! Reported."

 

Kameraten min blir selvfølgelig litt smånervøs, fram til han shift clicker på navnet på han som whispa.. "level 30 warrior - south shore"

 

Så whisper han en gang til "haha, whisping ppl and telling them they are botter ftw!"

 

Haha, det var jævelig godt truffet av han fyren da? : D

Lenke til kommentar

Husker jeg møtte på 5 allies Nordøst for Everlook i Winterspring. Alle var hunters.

Morsomt som det var å se på tenkte jeg det hadde vært enda morsommere å drepe de og så rapportere de...

 

Dette må ha vært minst et år siden så tror ikke glider-miljøet var så bra utviklet på det tidspunket.

Jeg sender på Voidwalkeren og ser hva som skjer. Jepp, her snakker vi auto-attack + Boar Charge. Dette blir warlock-mat, tenker jeg. Dreper alle hunterene som kommer, etter jeg har fått nok rapporterer jeg alle til GM!

 

Var gøy å ødelegge litt for de som farmer å ødelegger for meg som skal ha warlock mount... :p

Lenke til kommentar

Til skrekk og advarsel :!:

 

Min morsomte glider-stund må være... da jeg ikke kunne fatte hvor dårlig pallyen med det brae gearet i EotS var, som ble smelleid av en kraftig undergearet rogue. Så leste jeg denne tråden og fant ut at glidere tydeligvis er blitt mer avanserte siden sist jeg møtte på en. Såeh, enten er det en forferdelig dårlig pally der ute, som burde skamme seg, eller så er det en god bot.

Lenke til kommentar

Nå har tråden blitt ryddet opp og det har blitt slettet over 8 sider med off topic og spam, noe som tilsvarer 156 innlegg.

 

Nestemann som sporer av tråden, poster meningsløse innlegg, leker wannabe moderator, eller annet off topic får en advarsel og minst 24 timer tenkepause fra forumet.

 

Husk at blizzard sin EULA hverken er norsk lov eller forumets regler, det er i beste fall en privatrettslig avtale mellom Blizzard og den enkelte bruker av tjenesten.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden. Har man kommentarer på modereringen så kan man ta dette på pm til den enkelte moderator.

 

MVH

 

KVTL

Lenke til kommentar

Et av mine artigste moments var da en rogue provde aa ganke magen min (som er lvl 42), saa automatisk snur magen min seg og sheeper roguen mens den fortsetter aa nuke ned moben. Saa lader den opp en ny pyroblast og critter for 800 og noe, saa fireblast + blastwave. Roguen dauet ganske fort og kom ikke tilbake, men det morsomste var jo at glideren eide han beint ned :D

 

Men et kvalitet moment skjedde i dag da jeg vaaknet for aa se at jeg hadde farmet over ca 1k gull paa locken min, inkludert mats samt 1 epic recipe (som jeg fikk 2 mobs f0r jeg disconnected (snakk om flaks :D)). Pleier sjeldent aa vere saa heldig naar jeg grinder selv. Heldigvis er dette akkurat nok til aa skaffe meg saa mye arena points at jeg faar den nye headen min :]

Lenke til kommentar

Leste en bra whisper i dag naar pcen stod aa glidet. Er noen steder glideren bugger, slik at den retargeter en spesiell mob veldig fort, altsa av, paa, av, paa i ganske fort tempo. Saa faar eg whisper fra en annen spiller "Dude, are you okey? ". Maatte le bra da og si eg var ikke paa mitt beste nei :D

 

Bruker 1.5.8 beta, saa kanskje de patcher det.

Lenke til kommentar

Det er alltid noen bots i den hulen oppe i Blade's Edge. Og på min server er det samme warrior som går der non-stop. (oppdaget den der flere ganger dagen i en uke for en stund tilbake)

Hver gang jeg kjedet meg, logget jeg inn bare for drepe den bot-en. Tror jeg holdt på i 2,5timer engang hehe. Morsomme var at han aldri angrep tilbake, så i løpet av en hel uke så har ikke fyren satt på "fight back in pvp" eller ka settingen heter.

Lenke til kommentar

Ja, det finnes mange dårlige glidere ute der, og de er verken likt av de som misliker gliding eller de som faktisk gjør jobben skikkelig.

 

Min morsomste episode (bortsett fra alle epics/blues som har droppet er da en rogue var det vel, prøvde å ganke min tidligere meget velutstyrte shaman. Ikke nok med at han angrep meg da jeg slåss mot mobs, men han tapte. Ikke bare en gang, men tre-fire ganger, helt til han stakk med halen mellom bena. Hele tiden satt jeg og kikket på at han fikk juling av en bot.

 

Det er ganske utrolig at noen ikke klarer å drepe en bot, uansett hvor bra gearet den er :p

Lenke til kommentar
Ja, det finnes mange dårlige glidere ute der, og de er verken likt av de som misliker gliding eller de som faktisk gjør jobben skikkelig.

 

 

Har sett veldig mange som tydeligvis er dårlige i starten av AV BG. De løper og stanger rett i venstre vegg i start hulen. Mange løper også 5m utenfor hulen, for så å snu og løpe inn helt innerst i hulen igjen. Glder meg til i morgen kveld, lurer på hvor mange jeg klarer å spotte på en "startsekvens".

Lenke til kommentar

Glideren min klarer ikke bli spottet saa lett, siden den venter med aa joine en BG 30sec for den starter, og starter ikke gaa for den er startet. Men eg bruker ikke BG boting, det var mest for aa teste hvor mange som ble eid, som da shadowpristen min nuket en mage og warrior :D Det som saag sykt stygt ut var naar magen iceblocket, og den provde mind flaye hele tiden, maa ha sett veldig botaktig ut.

 

Sant som noen sier, botene har faktisk mer skills enn en del andre. Lurer paa hvordan et 5v5 glider team ville gjort det, tror det maa ha vaert morsomt aa sett paa i hvertfall.

 

Og healbot faar no en ny mening ^^ Tror eg skal skaffe meg en slik en

Lenke til kommentar
Ja, det finnes mange dårlige glidere ute der, og de er verken likt av de som misliker gliding eller de som faktisk gjør jobben skikkelig.

 

 

Har sett veldig mange som tydeligvis er dårlige i starten av AV BG. De løper og stanger rett i venstre vegg i start hulen. Mange løper også 5m utenfor hulen, for så å snu og løpe inn helt innerst i hulen igjen. Glder meg til i morgen kveld, lurer på hvor mange jeg klarer å spotte på en "startsekvens".

 

Tenkte mest på personen som etter opp Glider jeg nå da, og ikke selve programmet. De nyeste versjonene er ganske så gode som nevnt i posten over, og det er ofte bare de gratis drittgreiene som er veldig åpenbare - eller da om Glider er satt opp dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...