Petter Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Idag fikk jeg endelig ræva i gir og begynte og skrive worklogg for en stund tilbake bestemte jeg meg for og lage mitt eget kabinett, etter en stund og litt roting i garasjen fant jeg ei jerrykanne og tenkte aha! så etter litt om og men fikk jeg dratt meg ned på Biltema og kjøpt meg ei ny kanne ( vill ikke begynne og kappe med vinkel siper på ei kanne det har vært bensin/disel på for dette kan eksplodere ) her er et bilde av offeret et annet innkjøp jeg gjorde var noen dremel deler: når jeg kom hjem begynte morroa: Ferdig med og kappe gjensår bare og fjærne litt grader: Får ikke gjort noe mere på en stund ca 1 uke men kommer mere Kommentar tråd Endret 6. april 2008 av Dovito Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 Har ikke fått gjort noen update på en stund pga her hatt noen andre prosjekter som har hatt litt høyere prioritering. og har hatt mye og jobb så har rett og slett ikke vært tid. skal prøve og få gjort litt mere til uka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå