konduktans Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Nå er min 1. casemod offisielt i gang. Se fremgangen i denne tråden. Endret 3. mai 2008 av conflict Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Mini update La til skisse Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Litt bilder... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry11082926 Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hvilket kabinett er bunnplata fra? Aplus Twin Engine? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Hvilket kabinett er bunnplata fra? Aplus Twin Engine? Er ikke helt sikker:P Fant det på elreturen. Men tror det var cheiftech... Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hvilket kabinett er bunnplata fra? Aplus Twin Engine? Er ikke helt sikker:P Fant det på elreturen. Men tror det var cheiftech... Ok Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 er nok chieftec ja.. hovedkortplaten og bakplaten er vel også fra dette kabinettet? holder på å bruke innmaten til et chieftec-kabinett selv skjønner du til min egen mid. stå på!! dette kan bli bra! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 er nok chieftec ja.. hovedkortplaten og bakplaten er vel også fra dette kabinettet? holder på å bruke innmaten til et chieftec-kabinett selv skjønner du til min egen mid. stå på!! dette kan bli bra! Takk=) Bakplata, hovedkortbrettet og metallplatene jeg skal bruke til sideplater er fra chieftech'et, ja. Listene fant jeg i garasjen, og det samme gjelder plexien. Når jeg orker å fortsette, skal jeg montere alt sammen og lakkere=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå