Budbringer Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 til x boxen vær så snill har noen sånn? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ahhh sånn kodeting ja!(wtf er det ? xD) Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 vaneskeli og fårklare men det er til onlinedelen Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ok, så du trenger sånn kodeting til online delen av XBOX? Beskriv den litt bedre Lenke til kommentar
robstr Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Du får ikke min kode! On-topic: Det du vil ha er enten XBOX-Live Gull kode slik at du kan spille online eller MS-Points. Jeg har det ikke (og ville ikke gitt det videre vist jeg hadde) men du kan kjøpe begge delene hos din nærmeste spill-forhandler Lenke til kommentar
Hells Prodigy27 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Du får ikke min kode! On-topic: Det du vil ha er enten XBOX-Live Gull kode slik at du kan spille online eller MS-Points. Jeg har det ikke (og ville ikke gitt det videre vist jeg hadde) men du kan kjøpe begge delene hos din nærmeste spill-forhandler Han mener 48hour trial-card. Endret 6. april 2008 av JohndoeMAKT Upassende kommentar fjernet Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Syyyyykt vanskelig å forklare as... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Trådstarter har ikke endret emnetittel innen rimelig tid og tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg