dahwan Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg har søkt rundt etter nyheter om diablo 3 på nettet nå, men har ikke sett noen nyheter etter 2006 Har de kanselert hele driten? Eller er bare jeg veldig dårlig i å lete... Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Har vel aldri vært offisielt at de har jobbet med Diablo 3.... Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Har det ikke det? >=/ Det fikk jo sin egen side på GameSpy Har noen andre noen tanker om dette emnet? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Blizzard har vell aldri nevnt noe om et Diablo 3? Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 jeg har hørt masse rykter om starcraft 3 >.< nei ikke starcraft 2 jeg mener 3... vet ikke hvorfor <.< vi har jo da World of Starcraft å da i 2011 neh >< tviler jeg på Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Har sopt over en del stuff som gir meg anelsen av at Diablo 3 kommer http://www.nextgenboards.com/vb/general-ta...lease-date.html http://www.diablo3.com/forums/showthread.php?t=1682 osv- Lenke til kommentar
kilik Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Skal ikke utelukke at det er under produksjon, men akkurat nå er nok Starcraft 2 og den neste WoW-ekspansjonen førsteprioritet til Blizzard. Tror ikke vi ser et nytt Diablo før 2010 eller deromkring. Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 diablo 3 kommer nok ikke.. leste at produksjons teamet ble splittet opp i 2 og den ene delen lagde hellgate london og den andre lagde mythos.. men tror ikke de er splittet opp men at de er nå flagship studios.. siden det er flagship som står bak både hellgate london og mythos.. på mythos sin nettside står det. "Mythos is an action heavy Massively Multiplayer Online Role Playing Game (MMORPG) from the makers of Fate and Diablo. " så på en måte er jo mythos diablo 3 ^^ er så utrolig likt Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Rimeleg sikker på at D3 kjem ein eller anna gang. Sikre penger er vanskeleg å seie nei til. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Vanskelig å kansellere noe som aldri har blitt annonsert. Jeg lever dog i håpet. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Kan se for meg noe sånt: 2008: Starcraft 2 2009: WoW Expansion 3 2009: Starcraft 2 Expansion Pack 2010: Diablo III 2011: WoW Expansion 4 2011: Diablo III Expanion Pack 2012: Warcraft 4 2013: WoW Expansion 5 2013: Warcraft 4 Expansion Pack 2014: World of Starcraft Endret 3. april 2008 av kilik Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg er rimelig sikker på at Diablo 3 vil bli annonsert etter hvert, men tror fokuset ligger i det å fullføre Starcraft 2. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Mener jeg leste før jul at de skulle jobbe med en helt ny franchise jeg. Det var jo artwork ute og saker. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Neh bare rykter overalt. Det er sånn blizzard liker det. Husker jeg fikk tak i "screenshots" fra Diablo 2 flere år før det kom ut på ordentlig. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Neh bare rykter overalt. Det er sånn blizzard liker det. Husker jeg fikk tak i "screenshots" fra Diablo 2 flere år før det kom ut på ordentlig. http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...=1&pageNo=2 Et stykke ned på siden ser du en offisiell post om at det er et nytt NextGen MMO, og at det ikke er en WoW-expansion. Men jeg føler at jeg kanskje er litt offtopic nå, så jeg skal trekke meg tilbake jeg. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Noe som ikke er blitt annonsert kan vel ikke bli kanselert heller Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Kan se for meg noe sånt:... 2013: Warcraft 4 Expansion Pack ... Blir aldri folk lei wow? Lenke til kommentar
Book Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Kan se for meg noe sånt:... 2013: Warcraft 4 Expansion Pack ... Blir aldri folk lei wow? Det står "warcraft 4" Altså oppfølgeren til Warcraft 3. Altså RTS. Altså ikke wow. Uansett, Diablo 3 har aldri blitt annonsert. Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 "Mythos is an action heavy Massively Multiplayer Online Role Playing Game (MMORPG) from the makers of Fate and Diablo. "så på en måte er jo mythos diablo 3 ^^ er så utrolig likt Sant nok.. så noen videoer her om dagen fra det - så akkurat ut som Diablo. Og det blir vel gratis også Lenke til kommentar
LMH Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 "Mythos is an action heavy Massively Multiplayer Online Role Playing Game (MMORPG) from the makers of Fate and Diablo. "så på en måte er jo mythos diablo 3 ^^ er så utrolig likt Sant nok.. så noen videoer her om dagen fra det - så akkurat ut som Diablo. Og det blir vel gratis også Men har likevel absolutt ingenting med Diablo å gjere At dei originale utviklarane bak Diablo serien har gått over til Flagship treng ikkje å bety nokon ting for om vi får eit nytt Diablo eller ikkje. Det har vore mange små hint om at Diablo 3 er på vei, det er ein anna tråd her på forumet der ein del av dei er oppsummert, men det har aldri blitt sagt noko offisielt. Personleg trur eg at eit nytt Diablo må komme ein gong, men akkurat no trur eg Blizzard er litt for opptatt med gullgruva si og Starcraft 2. Men kven veit? Dei har sikkert såpass mykje pengar no at dei kan gjere akkura kva dei vil. Mange er bekymra for kvaliteten på Diablo 3 på grunn av alle som stakk til Flagship, men når vi ser på det dei har produsert, Hellgate og Mythos, i forhold til det Blizzard driv med så er det jo ikkje noko tvil om kven som fortsatt er suverene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg